KONTAKT OS OM KMD XFORM

Send besked til os om KMD XForm
KMD / Løsninger / Digital selvbetjening gjort fleksibel, effektiv og brugervenlig

Digital selvbetjening gjort fleksibel, effektiv og brugervenlig

Har I beregnet gevinsterne ved digital selvbetjening og lagt en plan for, hvordan I kommer i mål? Eller kæmper I med en besværlig sagsbehandling med manglende informationer og dokumenter? Vil I gerne tilbyde Jeres kunder et højere, digitalt serviceniveau og samtidigt effektivisere Jeres workflows?

Jamen så læs videre, da KMD XForm måske kunne være noget for Jer…
Med KMD XForm kan I få digitaliseret simple såvel som komplekse processer på en kosteffektiv, fleksibel og brugervenlig måde.

Digital selvbetjening kan mere end blot at sætte strøm til blanketter eller PDF’er. Med den rette indsigt i arbejdsprocesser og serviceleverancer, kan digital selvbetjening være et effektivt redskab til at yde en bedre service billigere.

Hos KMD XForm motiveres vi netop af at forbedre Jeres processer, løfte Jeres serviceniveau og hjælpe Jer med at realisere gevinsterne ved digital selvbetjening. Med mere end 15 års erfaring er vi godt rustet til at løfte enhver organisation til det serviceniveau kunderne forventer i dag – og med KMD XForm-platformen har vi også værktøjet i orden.

KMD XForm er en softwareplatform, som kan bygge et hvilket som helst flow – fra de simple til de meget komplekse. Vi har gode erfaringer med at håndtere simple kontaktformularer såvel som komplekse processer med mange personfølsomme oplysninger og dybe integrationer. Platformen er designet til, at bygge digitale selvbetjeningflows, der nemt kan udvikles, implementeres og ikke mindst vedligeholdes – både af os men også omkostningsfrit af Jer selv. Platformen er Cloud-baseret og kan derfor tilgås via internettet uden installation af softwaren. 

Digital selvbetjening er aldrig løsrevet, men er altid en del af en arbejdsproces og et IT-miljø. Af samme årsag hjælper vi gerne med at opdatere Jeres arbejdsflows så de passer til de nye processer  - og vi designer flowene, så de integrerer sømløst med Jeres IT-systemer, så I oplever én sammenhængende proces og arbejdsgang.

 Klar til selvbetjening?

TØR I BLIVE DIGITALE?

Kom godt i gang med at realisere gevinsterne ved digital selvbetjening

Digitalisering er allestedsværende og har været det i en årrække – men betyder det, at jeres arbejdsprocesser og services er fulgt med? Får jeres kunder den service de forventer, hvor de vil og når de vil? Det kan være svært at få hånd om og realisere potentialet i digitalisering, men bare rolig: vi har rådgivet om og implementeret digitale selvbetjeningsflows siden årtusindskiftet, så jeres processer er i sikre hænder hos os.

Vi hjælper jer med at tage temperaturen på jeres organisations digitale modenhed, identificerer og kortlægger de arbejdsprocesser, der har det største digitaliseringspotentiale, designer de enkelte flows og sørger selvfølgelig for, at det tekniske set-up fungerer – også fremadrettet ved løbende at vedligeholde og opdatere de enkelte flows i takt med udviklingen. Vi kan med andre ord hjælpe jer hele vejen på rejsen til digital selvbetjening - eller vi kan gå ind og støtte jer der, hvor I har behov for det.

Et vigtigt element, der ofte overses i den digitale forblindelse er gevinstrealisering. Èt er, at fremvise et regnestykker, der viser en stor gevinst ved at omlægge tunge arbejdsprocesser til digital selvbetjening – men får I rent faktisk høstet gevinsterne herved? Får I sikret den rette organisatoriske forankring og ledelsesopbakning? Får I tilpasset jeres interne arbejdsprocesser? Vedligeholdt selvbetjeningen så den følger med brugernes behov? Nej vel? Vi har en bred vifte af passionerede eksperter, der står klar til at hjælpe jer hele vejen gennem til en succesfuld digitalisering.

 Bedre processer

FÅ STYR PÅ JERES PROCESSER – UDEFRA IND

Øg kvaliteten, reducer omkostningerne og giv bedre service

Hvad vi kan gøre for jer? Reducere omkostningerne i jeres interne arbejdsprocesser, øge kvaliteten i sagsbehandlingen og yde en bedre service til jeres kunder!

Ved at omlægge manuelle arbejdsgange eller henvendelsestunge processer til digitale selvbetjenings-flows er det muligt at reducere omkostningerne for hver enkelt proces, i nogle tilfælde med helt op til 85 %.

Digital selvbetjening er ét af de få områder, hvor reducerede omkostninger kan gå hånd i hånd med øget kvalitet i sagsbehandlingen. Ved at lave en enkel og ensartet indberetningsproces sikres det, at hver sagsbehandling tager udgangspunkt i de samme, fyldestgørende oplysninger hver gang – og derved slippes der for gentagne gange at få indhentet supplerende oplysninger og kontrollere gyldigheden af oplysningerne.

Enhver succesfuld selvbetjeningsproces tager udgangspunkt i den service brugeren efterspørger – og får tilpasset selvbetjenings-flowet og de interne arbejdsprocesser herefter. Brugeren oplever en moderne service, der er opdateret, altid tilgængelig og som guider igennem flowet – nemt, effektivt og fleksibelt.

 Servicekatalog

ALL INCLUSIVE ELLER A LA CARTE?

Udbygget servicekatalog og fleksible processkabeloner

For at gøre det let for jer at komme i gang har vi lavet et servicekatalog og processkabeloner. I servicekataloget kan I vælge netop de rådgivningsservices I har brug for, mens vi med vores processkabeloner har pakketeret vores procesviden, så den er let at gå til. Begge dele er skræddersyet til at være så fleksible og kosteffektive som muligt, så I kan få glæde af vores hjælp til en fair pris.

Servicekatalog:
Ønsker I, at vi hjælper jer hele vejen fra procesidentificering til realisering af gevinsterne ved digital selvbetjening, så kan I vælge en All Inclusive tilgang: Vi sørger for al forarbejdet, implementeringen og den løbende vedligeholdelse og servicerer jer hele vejen igennem. Hvis I hellere vil have vores hjælp og støtte til specifikke områder, så har vi lavet et servicekatalog, som I frit kan plukke i.

Processkabeloner:
Med vores fleksible processkabeloner får I det bedste fra to verdener: Vi har lagt vores 15 års proceserfaring ned i hver enkel skabelon, så den er solid og driftssikker. Samtidigt får I fuld fleksibilitet, da vi tilpasser hver enkel skabelon til netop jeres behov – både hvad angår arbejdsprocesser, design og IT-miljø.

SERVICEKATALOGET OG PROCESSKABELONEN KAN FINDES HER

 Solidt fundament

TÆNK IKKE PÅ DET TEKNISKE – DET KLARER VI

Nem digital selvbetjening med udgangspunkt i et solidt teknisk fundament

Med 15 år på bagen er XForm et solidt og gennemprøvet værktøj. Det er designet til, at kunne bygge simple såvel som komplekse flows, vise dem i ethvert design og integrerer som standard med en lang række systemer. Mere end 1.000 processer er blevet digitaliseret med XForm, så vi føler os ret sikre på, at vi også kan digitalisere jeres.

Da vi har stort fokus på, at gøre det så let som muligt at få gavn af digital selvbetjening, så har vi udviklet KMD XForm-platformen som en Cloud / Software-as-a-Service. På denne måde skal I ikke bekymrer jer om opdateringer, back-up og tilgængelighed. Hvis I har særlige sikkerhedsbehov, så kan vi også tilbyde KMD XForm som en enterprice løsning on-premice ude hos jer, hvor vi selvfølgelig sørger for, at KMD XForm integrerer sømløst med jeres IT-miljø.

20+ standardintegrationer til de mest essentielle systemer og registre, gør det nemt og billigt at komme i gang med at anvende KMD XForm: E-boks, NemID, CPR, CVR, DIBS Betaling, WorkZone, SAP og SuperOffice CRM er blot nogle af de hyppigst anvendte. KMD XForm i sig selv er bygget med SOAP Web Services API’et, der gør det nemt at lave nye integrationer – og nye kommer derfor hele tiden til.

Og når du samarbejder med KMD, så er du selvfølgelig garanteret, at sikkerheden er helt i top. KMD XForm er bygget på åbne, internationale standarder som HTML, XML, SOAP, SSL og S/MIME. Vi er på forkant med EU’s Persondataforordning og sørger for, at dine data indsamles, bearbejdes og opbevares forsvarligt – og med en realiseret oppetid på mere end 99.9 % kan du være sikker på, at vi aldrig har en dårlig dag.

 Inspiration

FRA ABSTRAKT PROCES TIL KONKRET VÆRDI

Læn dig tilbage og lad dig inspirere

Det er en kunst at gøre alverdens muligheder konkrete. Det kender vi om nogen til, da kun fantasien sætter grænserne for digital selvbetjening. Vi vil derfor gerne hjælpe jer lidt på vej, ved at vise jer et par af de processer, vi gennem årerne har digitaliseret. De spænder fra de simple til de komplekse, nogle er rettet mod kunder og borgere, andre mod sagsbehandlere, men de har dog alle det tilfælles: Digital selvbetjening har givet mere effektive processer med færre fejl og større tilgængelighed.

SØG OM NAVNEÆNDRING PÅ BORGER.DK
 
 
 
 
 
KONTAKT OS HERUNDER.
JO MERE SPECIFIK DU ER, DESTO MERE PRÆCIST VIL VORES SVAR VÆRE.
FORTÆL OS LIDT OM DIG SELV
Felter med stjernemarkering(*) skal udfyldes