NIES optimerede deres arbejdspraksis med det webbaserede Manhattan-system KMD Atrium

Mand åbner dør til lokale

Det gjorde det let at vedligeholde data – med hurtig og fleksibel adgang til nøgleinformationer på tværs af regionerne.

NIES oplevede ineffektivitet i deres arbejdspraksis. De brugte Manhattan Software til at implementere en fælles arbejdspraksis og standard for alle ejendommene. Der blev udført forbedringer i målet for deres midler – inklusiv planlægning og vurdering af kapitaludvikling samt maksimering af vedligeholdelsesbudget og prioritering af arbejdet. Dette blev opnået via det centraliserede og fuldt integrerede webbaserede Manhattan-system. Det gjorde det let at vedligeholde data – med hurtig og fleksibel adgang til nøgleinformationer på tværs af regionerne.

NIES Estates Management understøtter 10 undervisningsinstanser over hele Nordirland – inklusiv Department of Education's Voluntary Grammar Scools, NICIE-ejendomme og Irish Medium Schools; plus fem regionale Education and Library Boards og Council for Catholic Maintained Schools.

Manhattan Software anvendes til at styre budgetter for kapitalprojekter, der løber op til 10 år, inklusiv brug af elevstatistikker til styring af levedygtighed og kontrol af lejemål. Manhattan Maintenance Management og Help Desk-funktionaliteten blev implementeret til forbedring af svartiderne, til styring af beholdningen af vedligeholdelsesopgaver og til at få det bedste ud af det tilgængelige budget.

I Danmark tilbydes Manhattan Software Groups meget roste og udbredte produkter gennem KMD. Løsningen hedder KMD Atrium. Løsningen er med dansk sprog, support og tilpasninger til de særlige danske forhold. Du får adgang til et globalt førende og stærkt produkt kombineret med KMD's dybe viden om danske forhold i både den offentlige og private sektor.

Manhattan blev implementeret for at tilvejebringe følgende hovedfordele for virksomheden:

  • Effektiv styring, vedligeholdelse og udvikling af ejendommene tilhørende Northern Ireland Education.
  • Vedligeholdelse af fuldstændige og nøjagtige detaljer for hver enkelt ejendom med hurtig og let hentning af data.
  • Identifikation og vedligeholdelsesopgaver og prioritering af arbejdsindsatsen.
  • Forbedring af målet for deres midler ved udvikling af en mere struktureret tilgang til planlægning og vurdering af kapitaludvikling.
  • Hurtig, fleksibel og let analyse af effektiviteten af vedligeholdelsesbudgettet.
  • Udvikling og support af Best Practiceprocedurer er fælles på tværs i hele NIES.
  • Introduktion af Help Desk-funktionen i alle ejendomme for at forbedre styring af arbejdsopgaver og rekvisitioner.