KMD Momentum - fagsystem til jobcenteret

Arbejdsmarked

Arbejdsmarkedet byder på alt fra medlemspleje til borgerrelationer. Det er blevet hverdag for mange virksomheder at beskæftige sig på fuldtid omkring relationerne til kunder og medarbejdere. KMD hjælper jer med et CRM-system, så I kan holde styr på jeres relationer.

Bruger- og medlemspleje er essentielt for jer

Flere områder og sektorer er under pres og især arbejdsmarkedet er et område, der er under en konstant politisk observation. Der er skrappe krav til fremvisning af resultater og givende tiltag. Det er et område med stor kompleksitet og hvor det teknologiske og digitale bagland skal kunne imødekomme jeres, og brugernes, ønsker for fremtiden samt de udefrakommende krav. Samtidig skal jobcentre, forbund og a-kasser omstille sig til en ny digital virkelighed, der styrker fremdrift, dialog og styring.

Endelig er brugernes voksende forventninger et kapitel for sig. Nye digitale løsninger skal være stadig mere brugervenlige, funktionelle og mobile.

I det komplekse landskab af politiske og digitale forandringer ser vi i KMD behovet for et robust digitalt afsæt: nye, fleksible løsninger, der kan følge med de nye krav. Det er afgørende, at I kan skabe og dokumentere en effektiv indsats.

Styrk din bruger- og kundehåndtering samt jeres CRM-system med KMD

KMD står klar til at hjælpe jer med implementeringen eller optimeringen af CRM-systemer og læringen omkring dette.

KMD hjælper jer med at holde overblik over jeres borgere og medlemmer. Med et CRM-system er det nemt at oprette og styre tilbud, samt holde overblik over kampagner og administration af jeres organisation.

KMD ligger inde med forskellige værktøjer og analyseredskaber, som kan forbedre jeres CRM-systemer og give jer en god relation til jeres borgere.

Med CRM-systemet, Føniks, vil KMD kunne levere en platform, der gør det nemt for jer at komme i kontakt med jeres borgere.