Medarbejdere arbejder i åbent kontorlandskab

Produktivitet og samarbejde

Den teknologiske og digitale udvikling muliggør flere og flere procesoptimeringer. Det betyder at produktiviteten og samarbejdet både internt og eksternt bliver forbedret markant. KMD hjælper jer med at optimere yderligere, så I nemmere kan nå jeres mål.

Procesoptimering, produktivitet og samarbejde går hånd i hånd

Selve begrebet procesoptimering er bredt og kan opnås på mange forskellige måder. Hos KMD handler det om at kunne levere den samme gode kvalitet, blot hurtigere og mindre omkostningsfuldt.

Ved registrering af diverse arbejdsopgaver for jeres medarbejdere, er det muligt at gøre dette hurtigt og gnidningsfrit med KMD Talegenkendelse. Selve teknologien har oplevet, og oplever stadigvæk, enorme udviklinger og brugen af talegenkendelse har stor indflydelse på de endelige resultater.

Eksempelvis er det ikke usædvanligt, at registreringen tager halvt så langt tid imens kvaliteten samtidig oplever en mærkbar forbedring. Førhen betød talegenkendelse brugen af en editor og herefter manuel håndtering af produktet. Med KMD Talegenkendelse er der tale om en direkte procesoptimering, hvor produktet taler sammen med fagsystemer såsom MS Word, MS Outlook etc.

Endvidere er det muligt at bruge KMD Talegenkendelse til de mobile medarbejdere og det fungerer på både Apple- og Android-enheder.

Hvordan KMD Talegenkendelse kan fungere som procesoptimering

Talegenkendelse er mere end blot et registreringsværktøj og kan fungere i flere forskellige sammenhænge såsom KMD Call Steering, der fungerer som en let brugerflade for kunder til callcenteret. Her skal kunden blot indtale sit ønske, hvorefter vedkommende kommer i kontakt med den rette person.

Derudover fungerer KMD Talesyntese som en ekstra hjælp, til de medarbejdere der eventuelt lider af nedsat syn eller nedsatte læseevner – her vil KMD Talesyntese læse teksten op, hvad end det er på en hjemmeside, beskeder med videre.

Implementeringen og brugen af KMD Talegenkendelse vil endvidere kunne spare op mod 50% af registreringstiden. En tid, der dermed kan bruges på at realisere andre drømme og håndtere jeres kerneværdier yderligere. Den indtalte rapportering får typisk flere detaljer og færre fejl og bliver hurtigere tilgængelig for andre, hvilket ligeledes får et positivt aftryk på produktiviteten og samarbejdet i hele organisationen.

For at implementeringen, og succesen, med talegenkendelsen går igennem, er det vigtigt at medarbejderne bliver introduceret korrekt til dette. Forandringsledelsen er derfor i højsædet og det er vigtigt, at effektiviteten kan spores på alle niveauer.

Den digitale selvbetjening med KMD XForm

Procesoptimering kan ligeledes opnås ved datadelingen i organisationen. Eksempelvis hvis I som virksomheder bruger mange manuelle ressourcer på at indsamle data fra enten kunder, leverandører, medarbejdere med flere.

Med KMD XForm får man alt fra en intelligent dataindsamling til en intelligent integration. Programmet kan understøtte alt fra simple kontaktformularer til de mere indviklede processer med personfølsomme oplysninger og bidrage til en stærk procesoptimering.

Både brugere og organisationer er nået frem til konklusionen: Data skal være tilgængeligt ”anywhere and on any device” – er I klar til at opfylde dette?