Banegård

Supply Chain Services

KMD Supply Chain Services skaber sammenhæng og effektiv samhandel mellem jer og jeres handelspartnere indenfor hele EU.

Sikker samhandel

Løsningen giver mulighed for sikker og effektiv samhandel indenfor hele EU.

Forbedret service

Løsningen gør jeres arbejdsprocesser mere gennemsigtige, så I kan forenkle jeres dataintegrationer og forbedre jeres kundeservice.

Fremtidssikret arkitektur

Løsningen giver jer en gennemtænkt og sammenhængende integrationsarkitektur, der er skabt til fremtidens behov for samhandel.

Økonomisk vækst
Klar til vækst

Fremtiden for danske virksomheder byder på mere og tættere samhandel med resten af verden, særligt EU. KMD Supply Chain Services digitaliserer hele jeres supply chain og skaber de rigtige integrationer, så I kan drive effektiv handel på tværs af landegrænser. Digital samhandel er allerede et krav i mange forretningsaftaler i dag. Fra 18 april 2019 kræver EU, at statslige og centrale myndigheder i hele EU kan modtage elektroniske fakturaer. Tilsvarende krav skal opfyldes af lokale og regionale myndigheder i EU fra 18 april 2020. I begge tilfælde understøtter KMD Supply Chain Services allerede den krævede interoperabilitet.

Ensartet og fleksibel håndtering

KMD Supply Chain Services leverer et enkelt og robust interface til udveksling af alle handelsdokumenter med leverandører, logistikpartnere, kunder og banker. Derudover indeholder løsningen en række add-ons, der understøtter eInvoicing, eBilling, eOrdering og eLogistik. I kan konvertere alle modtagne dokumenter til det format, I ønsker, og I kan selv levere dokumenter i det format, jeres samhandelspartnere ønsker.

Integration mellem systemer og løsninger
Automatisering af manuelle opgaver
Optimering af integrationsarkitekturen

Ældre systemarkitektur og manuelle integrationsmuligheder kan gøre dataudveksling til en træg og til tider omkostningsfuld affære. For eksempel kan leverandørfakturaer, der enten bliver fejlagtigt godkendt, eller som ikke bliver godkendt rettidigt, resultere i spildtid, morarenter og andre strafgebyrer. En optimering af integrationsarkitekturen sikrer at strukturerede data, som f.eks. leverandørfakturaer kommer ind til de rette systemer i rette tid, således at fakturamodtagelse og -godkendelse kan sættes ordentligt i system i virksomheden. Det sparer jer både tid og penge og er med til at gøre forretningen mere agil.

Vil du vide mere?

Niels Heikel Vintehr

Niels Heikel Vinther

Service- & Solution Executive, Netværk

Send besked