Kvinde holder telefon i hånden

Engagement Solutions

Kampen om kunderne er blevet en digital kamp. Det er jeres digitale platforme, kommunikationskanaler og engagerende markedsføring, der skaber forudsætningen for at få succes. Kampen skal vindes ved at styre kunderejsen, styrke kunderelationerne og skabe stærke kundeoplevelser på tværs af webtjenester, mobile services, apps og selvbetjeningsportaler.

Engagement Solutions

I KMD Business designer, implementerer og vedligeholder vi jeres marketinginfrastruktur baseret på markedets førende systemløsninger. Via vores datterselskab, Charlie Tango, forener vi kreativitet og teknologi og leverer løsninger indenfor Customer Experience Management og Omnichannel Customer Communication Management. Fra strategi og forretningsudvikling over salgs- og marketing automation platforme til den løbende brand-management og markedsføring.

Digital strategi, forretningsudvikling & innovation

Med en kombination af forretningsforståelse, teknologiforståelse og digital innovation kan I skabe kundeoplevelser og kunderejser, der differentierer jer i markedet.

Kunderejser & brugeroplevelser (UX/UI)

Kortlægning af kunderejsen er en metode til at indkredse den komplette brugeroplevelse på tværs af alle berøringspunkter i jeres virksomhed.

Design af digitale produkter & tjenester

Med en gennemtestet procesmodel for design og udvikling af jeres digitale produkter og tjenester kan I komme hurtigt i luften med stærke, kreative og engagerende kundeløsninger.

Arkitektur & udvikling for System of Engagement & System of Intelligence

Det kræver en dyb markedsindsigt og stærke teknologisamarbejder at skabe en fremtidssikret arkitektur for jeres virksomheds System of Engagement og System of Intelligence.

Automatiseringsplatforme til salg & markedsføring

Med automatiseringsplatforme til jeres salgs- og marketingaktiviteter kan I styre og overvåge jeres kundekommunikation samt drive mere forretningsværdi ud af jeres kundedata.

Tjenester til Brand Management & markedføringsindhold

Med tjenester til brand management og markedsføringsindhold kan I opbygge og udvikle stærke, kreative marketingløsninger.

Styring af workflows & kundekommunikation

Automatisering af jeres workflows og kundekommunikation giver jer mulighed for at skabe og indgå i tætte, digitale kunderelationer på tværs af alle platforme.

Understøtter øget salg og giver gladere kunder

Med webløsninger, apps, selvbetjeningsportaler og mobile services er der kommet en række kommunikationskanaler med direkte kontaktflade til jeres kunder. Det betyder, at I får en række nye muligheder for at knytte kunderne endnu tættere til jeres forretning.

I KMD Business tilbyder vi platforme, systemer og værktøjer, der kan drive ny viden og mere salg ud af de mange data, der hver dag bliver genereret i jeres kundekommunikation. Eksempelvis gennem Marketing Automation og content-løsninger, der automatiserer segmentering, lead generering, lead nuturing, nysalg, mersalg, krydssalg, opsalg, customer retention og ROI-beregninger. Vi leverer datadreven og personlig kundekommunikation i strukturerede dialogprogrammer gennem CRM- og CMS-løsninger. Vi baserer vores løsninger på avancerede analysemodeller og funktionelt design, og vi tilbyder platforme og applikationer, der optimerer jeres marketingydelser gennem managed services og samarbejdsmodeller.

Virksomheder med store kundebaser ved, hvilke krav det stiller til deres it-systemer at skabe stærke kundeoplevelser og kunderelationer og at kunne styre kunderejsen. Derfor har vi skabt KMD Customer Experience Management Platform-as-a-Service (CXPaaS), som er en cloud-baseret omnichannel-løsning. CXPaaS er modulopbygget, skalérbar og kan nemt integreres med applikationer, filer eller databaser i ethvert systemlandskab.

Lad os tale om Jeres muligheder!

Vores medarbejdere sidder klar til at tage en uforpligtende snak, hvor du kan få mere at vide og få svar på dine spørgsmål. Udfyld oplysningerne nedenfor og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Kontakt os