Kvinde holder telefon i hånden

Engagement Solutions

Kampen om kunderne er blevet en digital kamp. Det er jeres digitale platforme, kommunikationskanaler og engagerende markedsføring, der skaber forudsætningen for at få succes. Kampen skal vindes ved at styre kunderejsen, styrke kunderelationerne og skabe stærke kundeoplevelser på tværs af webtjenester, mobile services, apps og selvbetjeningsportaler.

Engagement Solutions

I KMD Business designer, implementerer og vedligeholder vi jeres marketinginfrastruktur baseret på markedets førende systemløsninger. Via vores datterselskab, Charlie Tango, forener vi kreativitet og teknologi og leverer løsninger indenfor Customer Experience Management og Omnichannel Customer Communication Management. Fra strategi og forretningsudvikling over salgs- og marketing automation platforme til den løbende brand-management og markedsføring.

Understøtter øget salg og giver gladere kunder

Med webløsninger, apps, selvbetjeningsportaler og mobile services er der kommet en række kommunikationskanaler med direkte kontaktflade til jeres kunder. Det betyder, at I får en række nye muligheder for at knytte kunderne endnu tættere til jeres forretning.

I KMD Business tilbyder vi platforme, systemer og værktøjer, der kan drive ny viden og mere salg ud af de mange data, der hver dag bliver genereret i jeres kundekommunikation. Eksempelvis gennem Marketing Automation og content-løsninger, der automatiserer segmentering, lead generering, lead nuturing, nysalg, mersalg, krydssalg, opsalg, customer retention og ROI-beregninger. Vi leverer datadreven og personlig kundekommunikation i strukturerede dialogprogrammer gennem CRM- og CMS-løsninger. Vi baserer vores løsninger på avancerede analysemodeller og funktionelt design, og vi tilbyder platforme og applikationer, der optimerer jeres marketingydelser gennem managed services og samarbejdsmodeller.

Virksomheder med store kundebaser ved, hvilke krav det stiller til deres it-systemer at skabe stærke kundeoplevelser og kunderelationer og at kunne styre kunderejsen. Derfor har vi skabt KMD Customer Experience Management Platform-as-a-Service (CXPaaS), som er en cloud-baseret omnichannel-løsning. CXPaaS er modulopbygget, skalérbar og kan nemt integreres med applikationer, filer eller databaser i ethvert systemlandskab.

Lad os tale om Jeres muligheder!

Vores medarbejdere sidder klar til at tage en uforpligtende snak, hvor du kan få mere at vide og få svar på dine spørgsmål. Udfyld oplysningerne nedenfor og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Kontakt os