Rulletrappe

Styring af workflows & kundekommunikation

Automatisering af jeres workflows og kundekommunikation giver jer mulighed for at skabe og indgå i tætte, digitale kunderelationer på tværs af alle platforme.

Skab enestående kundekommunikation

Vores løsninger er hurtigt i luften og skaber enestående kundeoplevelser på tværs af alle jeres kommunikationskanaler.

Høj fleksibilitet

Vores værktøjer og platforme er modulopbyggede og giver jer maksimal fleksibilitet til at udvikle og tilpasse jeres kundeoplevelser og kunderejser.

Fokus på understøttelse

Vores løsninger understøtter kerneprocesserne i jeres direkte markedsføringskommunikation og i jeres transaktionsbaserede kundekommunikation.

Cloud-løsninger
Kom hurtigt i luften

Vi tilbyder avancerede tjenester, teknologier, platforme og infrastrukturer til automatisering af dele af eller hele jeres organisations forretnings-, engagements- og kundekommunikationsprocesser på tværs af flere kanaler. Vores unikke kapacitet giver virksomheder med et stort kundegrundlag mulighed for at skabe enestående oplevelser, rejser og relationer og forbedrer samtidig både effektiviteten og tilfredsheden på arbejdspladsen. I mange tilfælde drager organisationerne nytte af vores tjenester uden at skulle gennemgå besværlige, interne flerårige it-projekter forbundet med stor risiko for at være forældede eller ramme forbi det relevante forretningsmål, når de først er implementeret.

Modulopbyggede løsninger

Vores modulopbyggede værktøjer og platforme giver jeres organisation mulighed for hurtigt, modulært, skalerbart og problemfrit at opbygge og understøtte digitale samt tilmed analytiske og kognitivt baserede forretnings- og engagementsmodeller, som skaber stor arbejdsplads- og kundetilfredshed. Ofte kun med betaling for faktisk brug.

Automatisering af opgaver
Indsamling af data fra flere systemer
End-to-end-understøttelse

Som en del af vores end-to-end-tjenester på tværs af flere kanaler kan vi opsætte og administrere al jeres fysiske og personligt tilpassede direkte markedsføringskommunikation samt jeres fysiske, transaktionsbaserede kundekommunikation. Eksempelvis velkomstbreve, kontooversigter, bekræftelser og fakturaer via KMD Digital Document Services. I kraft af vores status som e-Boks-forretningspartner omfatter vores kundekommunikationsydelser på tværs af flere kanaler også rådgivnings-, tilmeldings-, integrations-, tilpasnings- og supporttjenester for e-Boks i Norden.

Lad os tale om Jeres muligheder!

Vores medarbejdere sidder klar til at tage en uforpligtende snak, hvor du kan få mere at vide og få svar på dine spørgsmål. Udfyld oplysningerne nedenfor og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Kontakt os