Vi bakker vi op med it, der både leverer effektiv administration, faglig sparring og hjælper jer til at komme helt tæt på medlemmerne.

Kom helt tæt på medlemmerne

Vi bakker op med it, der både leverer effektiv administration, faglig sparring og hjælper jer til at komme helt tæt på medlemmerne.

Engang handlede det udelukkende om faglighed og solidaritet. I dag er medlemskabet af forbund og a-kasser også drevet af pris og personlige fordele- og konkurrencen er hård.

Medlemmerne forventer mere for mindre

Borgere vælger ikke længere automatisk at være medlem af en a-kasse. Set fra medlemmernes perspektiv er a-kassen nærmest blevet en slags forsikringsordning. For jer er opgaven imidlertid stadig krævende. Umiddelbart en standardydelse, men med mange transaktioner, følsomme data og en kompliceret lovgivning, der ændrer sig hele tiden.

Samtidig skal I skille jer ud med nye services, faglighed, relevante fordele og personlig rådgivning. Og det kræver tid, timing og indsigt i jeres medlemmers liv.

Kravet er altså både en omkostningseffektiv drift af basisydelserne - og en nærværende service, medlemmerne kan mærke.

Få overskud til det, der tæller

Hvis regnestykket skal gå op, skal det være nemmere at være jer. Rugbrødsarbejdet skal fylde mindre. I stedet skal I have luft til en offensiv udvikling af de tilbud og services, der vinder og fastholder medlemmerne. Nu og i morgen.

Konkurrencedygtig i dag - og i morgen

Medlemmernes behov og ønsker flytter sig dag for dag. Det gør lovgivningen også. Derfor har vi udviklet en stærk standardløsning, der både er fleksibel og skalerbar. Med den kan I ikke bare følge med - I kan lægge jer forrest i feltet med nye digitale services.

Løsningen hedder KMD Føniks

Med KMD Føniks har vi udviklet den samlede løsning, der bringer både forbund og a-kasser et skridt foran. Løsningen har afsæt i en visionær og automatiseret a-kasseløsning og medlemsportal, der bliver udbygget med strategisk vigtig forretningsunderstøttelse. På den måde når løsningen 360 grader rundt om både jeres forretning og jeres medlemmer.

Automatisér processer og frigør ressourcer

Frigør ressourcer

Automatisering, genbrug af data og guidede processer frigør ressourcer hos jer. Løsningen har høje automatiseringsgrader, der sikrer effektiv sagsbehandling og hurtig respons til medlemmet. Det giver overskud til at udvikle og levere de tilbud, medlemmerne flytter sig efter.

Sammenhæng giver mening og overblik.

Sammenhæng giver mening og overblik

Løsningen er født med integration til de data, I er afhængige af i jeres dialog med medlemmerne. For eksempel Jobnet.dk. Ved at hente data på tværs får I også det hurtige overblik med alle medlemsdata samlet ét sted.

KMD Føniks - Løsningen til alle, der har det til fælles at medlemmerne vil have mere og betale mindre.

Gør livet lettere for alle parter

En selvbetjeningsportal til medlemmerne gør livet lettere for alle parter. Medlemmerne forventer svar i en fart, og det kan de få med KMD Føniks. Også når de er på farten. Hos jer betyder det flere frie hænder til udvikling, faglighed og service.

Vil du vide mere?

Medarbejdere i KMD

Michael Holm

Head of Sales & Delivery

mhh@kmd.dk

Hver tredje

Ledige i Danmark får deres dagpenge udbetalt af KMD's løsning til a-kasser.