Kommunal- og regionsvalg 2013 - valgkampens medier

Valgkort i bunke på bord

KMD Analyse har i forbindelse med kommunal- og regionsvalget 2013 sat fokus på valgkampens medier. I KMD Analyse Briefing skabelonen præsenteres tre minianalyser, der har omdrejningspunkt om en survey blandt 2.017 repræsentativt udvalgte borgere.

Danskerne foretrækker valgkamp på tv frem for besøg ved hoveddøren.

Hvis politikerne skal fange danskernes opmærksomhed i den kommunale valgkamp, så gælder det først og fremmest om at komme på TV. Det viser en rundspørge fra KMD Analyse. Rundspørgen viser samtidig, at danskerne ikke foretrækker at møde deres politikere ansigt til ansigt i valgkampen.

Hent og læs analysen

Kommunal- og regionsvalg 2013 - Valgkampens medier
KMD Analyse

Kommunal- og regionsvalg 2013 - Valgkampens medier

KMD Analyse har i forbindelse med kommunal- og regionsvalget 2013 sat fokus på valgkampens medier.

Hent og læs
Christoffer Hellmann, Kommunikationschef

Christoffer Hellmann, Kommunikationschef

che@kmd.dk