Find hjælp og vejledning til at logge ind på KMD Kundenet.

1. Nulstilling af adgangskode

Vi har oplevet problemer med brugere der tidligere har haft en konto/bruger på KMD's Kundenet. Hvis du oplever dette, skal du som bruger slette din browserdata (se pkt. 3) og derefter nulstille din adgangskode via:

Hjælp til KMD Kundenet

Herefter følger du anvisningerne på skærm og mail.

2. Politik for adgangskode

I bestræbelserne på at øge sikkerheden på KMD's Kundenet skal adgangskoder fremover overholde følgende politik: Min. 8 tegn, store og små bogstaver og tal. Der må ikke indgå dele af dit navn eller mailadresse.

3. Slet af browserdata

Er du ikke berørt af ovenstående, men oplever problemer med at logge ind, anbefales det at slette browserdata og forsøge igen.

4. Tilføj KMD Kundenet til Trusted websites

Årsagen er at hos brugere, som anvender Internet Explorer 11, kan der være problemer med at få lov til at komme på Kundenet. Dette kan ofte løses ved at tilføje https://kundenet.kmd.dk i trusted sites/Pålidelige websteder. Se vejledning her

5. Problemer med at redigere Office-dokumenter

Hvis dine Kundenet Office filer altid åbner som skrivebeskyttet og du heller ikke har den gule bar i toppen af dokumentet, hvor du kan deaktivere skrivebeskyttelsen, kan du forsøge at deaktivere Modern Authentication for Office client apps, eller bede din interne IT afdeling om hjælp hertil. Årsagen til at KMD’s helpdesk ikke kan hjælpe med dette, er at det er en indstilling på din egen PC som skal ændres. Link til Microsoft informationsside om hvorledes det udføres

6. Kontakt

Hvis du oplever problemer som ikke er adresseret ovenfor, er du meget velkommen til at kontakte KMD's Servicedesk.