Kolleger taler sammen på kontor

Del information og samarbejd med ansatte hos KMD

Formålet med Kundenet er at give kunderne direkte netadgang til services, information og dokumentation.

Kundenet udbygges løbende og er den informationskanal, hvor information omkring for eksempel driftsstatus, status på konkrete fejl og udeståender, servicevinduer, leverancebestemmelser, SLA- og aftaleforhold er tilgængelige for Kundens medarbejdere. Driftshåndbogen er ligeledes tilgængelig på Kundenet.

Kundenet er beskyttet for ekstern adgang med kundespecifikt brugernavn og password. Du skal derfor være oprettet for at få adgang til din organisations sider og indhold.

Har du spørgsmål?

Vi har svaret på nogle af de mest spurgte spørgsmål om KMD Kundenet.

Du kan finde hjælp og vejledning til at nulstille din adgangskode på "hjælp til KMD Kundenet".

Du er altid velkommen til at kontakte KMDs Servicedesk angående spørgsmål vedrørende Kundenettet.

Vi har samlet en to-do-liste, hvis du oplever problemer med at logge ind.

Forsøg at logge ind via vores kundesupport. Alternativt har vi samlet en to-do-liste, hvis du stadig oplever problemer med at logge ind.

Fandt du ikke svaret på dit spørgsmål eller har du andre spørgsmål og henvendelser? Find svar eller kontakt os her

Log ind på KMD Kundenet

Er I kunde på en eller flere af KMD's løsninger og har I adgang til KMD Kundenet, kan du logge ind herunder.

Log ind