Hjælp & vejledning til professionelle brugere af KMD's systemerer & løsninger

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Find svar på generelle spørgsmål, de hyppigste spørgsmål vi modtager fra eksisterende kunder eller brugere eller kom i kontakt med det område du søger i KMD.

Oplever du fejlmeddelelser eller fejl i din løsning skal du forhøre dig hos din lokale it-afdeling, it-support eller systemansvarlige. Hvis din løsning er tilknyttet Serviceportalen eller Kundenet kan du også finde hjælp og vejledning her.

Du kan nulstille din adgangskode på KMD Support.

For hjælp og vejledning skal du forhøre dig hos din lokale it-afdeling, it-support eller systemansvarlige.

Tag fat i din organisations systembruger eller superbruger.

Vi har over 400 løsninger i KMD. Du kan med fordel henvende dig på din normale supportside eller hos din kundeansvarlige. Hvis din løsning fx er tilknyttet enten Serviceportalen eller Kundenet, finder du hurtigst svaret her.

I KMD tilbyder vi en lang række kurser, webinar og lignende. Du kan se alle aktuelle events her.

Du kan også høre mere hos din KMD kontaktperson.

Du skal tage fat i din kundeansvarlige i KMD. Ellers kan du som leverandør henvende dig på mail til vores Kreditorbogholderi, eller hvis du er kunde, kan du henvende dig på mail til vores Debitorbogholderi.

Du skal tage fat i din kundeansvarlige i KMD. Hvis du ikke kender din kontaktperson i KMD, bedes du kontakte kundesupport, hvis det drejer sig om en e-faktura. Ellers kan du henvende dig på mail hos KMDs bogholderi eller på tlf. +45 4460 5050.

En af grundforudsætningerne for, at digitaliseringen lykkes er, at kunder og borgere har tillid til it-løsningerne, der understøtter det Digitale Danmark. Læs hvordan du kan anmelde sikkerhedsbrister.

Du kan rapportere via KMDs Whistleblower-ordning. Du kan vælge at være anonym hvis du ønsker det.

Passer ingen af ovenstående emner på din henvendelse. Kontakt os her