

Effektivitet
Ensartet indadtil - fleksibelt udadtil
Et klart overblik over handelsdokumenter er en nødvendighed i samarbejdet med jeres eksterne leverandører og kunder. KMD Connect giver jer et enkelt interface, hvor I kan udveksle alle handelsdokumenter med leverandører, logistikpartnere, kunder og bank.
Indadtil kan I få konverteret alle modtagne dokumenter til det eller de formater, I ønsker. Det giver en ensartet struktur og kvalitet - og dermed en minimering af manuelle indsatser. Udadtil kan I levere dokumenter i de formater og på det medie, I aftaler med jeres modtagere. Det inkluderer fakturering, ordreafsendelse, logistik, realtidsoverblik, arkivering med avancerede søgeværktøjer og rådgivning inden for både business-to-business og business-to-government udfordringer.
Stabilitet
Sparer tid og mindsker fejl
Vi ved, at mange virksomheder har ældre integrationer, og at der kan være stor økonomisk gevinst ved at optimere og strukturere hele integrationsarkitekturen og gøre forretningen mere agil. Vi ved også, at manuelle og svært gennemskuelige integrationer er kilde til alvorlige og omkostningstunge fejl.
For eksempel kan leverandørfakturaer, der ikke bliver godkendt rettidigt, koste timers arbejde, morarenter og andre strafgebyrer. Eller leverandørfakturaer, der fejlagtigt bliver godkendt, enten af rutinemæssige årsager eller på grund af en mangelfuld fakturakontrol.
Det kommer I til livs med en konsistent sammenhængende løsning på alle de digitale handelsudvekslinger.


Alsidig
KMD Connect forbinder jer til samtlige samarbejdspartnere
KMD Connect har en lang række standardløsninger til de fleste ERP systemer. Herudover skaber vi også forbindelser til jeres lokale samarbejdspartnere. Hvis I skulle få nye samhandelspartnere, eller de eksisterende foretager ændringer, så sørger KMD Connect for, at det bliver implementeret, så I altid har en løsning, der fungerer optimalt.
KMD Connect håndterer nationale og internationale kanaler
-
e-mail/PDF
-
Print
-
Doc2Mail
-
Readable EDI
-
Garanteret Mail
-
E-Boks
-
NemHandel
-
PEPPOL
-
X.400
-
VANS/EDI
-
Sterling
-
TGMS
-
eCGrid
-
Basware
-
Pagero
-
Strålfors
-
LogiQ
-
InExchange
-
TietoEvry
-
Palette Group
-
Open Text
-
MobilePay
AUTOMATISER JERES SUPPLY CHAIN

Automatisk fakturering, bogføring, udsendelse af rykkere og debitering
Fakturering & bogføring bliver lettere og mindre ressourcekrævende, ved at lade vores system sikre en automatisk forbindelse mellem eget system og jeres samarbejdsforbindelser

Automatisering af ordrer og følgesedler
Vi sikrer at jeres transaktioner og betalinger flyder mellem alle jeres partnere, ganske sikkert og helt automatisk

Automatisering af information om lagerbeholdninger og kommunikation med logistik
Få information i realtid om lagerbeholdning og status med KMD Connect Supply Chain. Vi sikrer jer let kommunikation og mere information i processerne.
Fordele ved en KMD Connect løsning
Fjern manuelle processer
Minimer fejl
Minimer risikoen for menneskelige fejl og få overblik over al kommunikation i realtid, så fejl opdages hurtigt. Herudover vil I altid have overblik over status på ordrer, leveringer og transaktioner.
Vær agil og robust
KMD Connect sørger for, at I altid er forbundet med jeres samarbejdspartnere. Vi tilføjer jeres nye leverandører og kunder løbende og opdaterer dem, hvis der sker ændringer hos jeres samarbejdspartnere.
Vil I vide mere?
