
Højere produktivitet
Løsningen fjerner manuelle arbejdsgange og er med til at effektivisere workflows forbundet med brugeradministration.
Integration til tredjepart
Løsningen kan integreres med systemer og applikationer på tværs af hele infrastrukturen – også tredjepartsløsninger.
Høj brugervenlighed
Løsningen bliver løbende opdateret med nye features og et nyt design, så jeres medarbejdere altid arbejder i lækre og intuitive brugergrænseflader.
Stigende kompleksitet
Mere kompleksitet i infrastrukturen og systemer fra forskellige leverandører har betydet et øget pres på brugeradministrationen i mange virksomheder. KMD Security Identity Management samler brugeradministrationen i ét overblik og automatiserer arbejdsgange og processer såsom on- og offboarding af medarbejdere.
Voksende lovkrav
Skærpet lovgivning i form af eksempelvis GDPR betyder et større fokus på håndtering og dokumentation af kritiske forretningsprocesser. KMD Security Identity Management sørger for, at I er compliant og kan dokumentere udførelsen af lovpligtige opgaver – eksempelvis ledelsestilsyn og autorisationsstyring.
Decentral brugerstyring
Tendensen er, at flere og flere administrative opgaver bliver lagt ud til medarbejdere og områdeansvarlige, så de eksempelvis selv kan nulstille et password eller anmode om et nyt. KMD Security Identity Management har en veludbygget selvbetjeningsportal og er udviklet i intuitive brugergrænseflader, der gør det nemt at hjælpe sig selv.
Hæv dit sikkerhedsniveau med KMD

KMD Identity Management
KMD’s brugerstyringsløsning automatiserer oprettelse, vedligeholdelse og nedlæggelse af medarbejdere i jeres virksomhed. Softwaren kommer med en selv-service portal, hvorfra medarbejderen kan ansøge om it-rettigheder/adgange og resette sit password. Nærmeste leder kan ligeledes godkende/afvise anmodninger om rettigheder i portalen. Yderligere kan løsningen håndtere ledelsestilsyn ift. revision.
Hent og læsLad os hjælpe dig videre
