Natural Language Processing kan understøtte jeres borger- & kundekommunikation

NLP er således teknologien, der gør det muligt for chatbots at analysere og forstå, når du skriver eller taler med dem. I stedet for at du skal forstå den, så er det chatbottens opgave at forstå dig, så du kan interagere med den på en måde, der minder om en naturlig dialog med et andet menneske. Chatbots er allerede én af de store trends indenfor brugerinteraktion. KMD skaber mange applikationer indenfor fx borgerkommunikation, hvor kernen af information består af Natural Language.

Det næste trin bliver, at chatbots bliver så relativt allestedsnærværende, at vi ikke engang tænker særligt meget over det, men det forudsætter selvfølgelig, at man laver noget, som er virkelig vellykket og fornuftigt designet.

Kasper Iversen, Principal User Experience Specialist i KMD

KMD's teknologiradar

Vi har bygget en teknologiradar for at give dig et overblik over, hvilke teknologier vi i KMD anser for at have mest potentiale. Teknologiradaren viser, hvilke teknologier vi arbejder med samt hvor implementeringsparate de er. Fælles for dem alle er, at det er de teknologier, vi tror på vil ændre organisationer, virksomheder og deres medarbejdere og samfundet vi understøtter.

Se teknologiradaren
KMD teknologiradar

Hvordan kan KMD hjælpe din virksomhed i gang?

Er du interesseret i at høre nærmere om, hvordan vi kan hjælpe netop din virksomhed? Så kontakt Hans Jayatissa, CTO, til en uforpligtende snak.

Hans Jayatissa