cafe

A-kasse

Brug tiden på dét, der er det vigtigste

KMD Føniks er et effektivt og stabilt fagsystem, som understøtter lovgivningen, og sikrer driftstabile og rettidige udbetalinger til jeres medlemmer. Automatiserede processer højner kvaliteten, mens workflows guider jer, så I kan bruge jeres kompetencer netop dér, hvor det skaber mest værdi for medlemmerne.

Forbund

Solid forbundsunderstøttelse

Ikke alle forbund er ens, og derfor er KMD Føniks udviklet til at passe ind i lige netop jeres digitale organisation. Løsningen er lige så enkel at drive, som den er fleksibel og skalerbar. Det betyder, at I får én indgang til al medlemsdata uden at gå på kompromis med sikkerhed og datakvalitet. Løsningen er klar til indflytning med det samme, baseret på fremtidens teknologi, så den også kan håndtere jeres udfordringer.
Kvinde i sofa med iPad

Medlem

Helhedsorienteret medlemsservice

KMD Føniks intelligente selvbetjeningsløsning bidrager til øget effektivisering og kvalitet i dialogen, så jeres medlemmer kan klare mere selv. Systemet fungerer ikke kun som jeres databank, men som det afgørende værktøj til at komme tættere på at levere en helhedsorienteret medlemsservice. Ved at automatisere og optimere jeres arbejdsgange, kan I med fordel bruge jeres ressourcer på at have medlemmerne i centrum.

FREMTIDENS FORBUND OG A-KASSE LØSNING

Fleksibilitet, skalerbare moduler og øget automatisering er nogle af de fordele, der gør hverdagen meget lettere for jer med KMD Føniks

Maksimal brugervenlighed

Den nemme brugernavigering indeholder en samlet pakke af funktionalitet, der understøtter en a-kasse- og forbundsløsning. KMD Føniks er bygget op på workflows, der giver jer en overskuelig tilgang til at arbejde med medlemssager.

Computer

Cloud-løsning

KMD Føniks er en moderne cloud-løsning, der anvender automatisk skalering, i takt med at behovet for kapacitet stiger eller falder i løbet dagen, ugen eller måneden. I får et fagsystem, der er baseret på software, der er åbne og udgør en af industristandarderne indenfor softwareudvikling.

Samarbejdet med vores kunder

KMD Føniks udvikles i tæt samarbejde med vores kunder, så det sikrer systemets funktionalitet, opfylder markedets behov. Fora og webinarer er med til at styrke kundeinddragelsen, forme de fremtidige løsninger og øge medbestemmelsen hos jer. KMD Føniks’ kunder bliver en del af et udviklingsfællesskab, så organisationer kan videndele, sparre og netværke på tværs.

Fuldt integreret bookingløsning

KMD Føniks tilbyder en fuldt integreret bookingløsning, så der for brugeren kun er én indgang, hvor alle medlemsdata om samtaler er samlet. Det understøtter en samlet sagsbehandling.
Ingen a-kasser er ens, og derfor er bookingløsningen i KMD Føniks, så I selv kan bestemme niveauet for automatisering af indkaldelser og behov for frivillige samtaler.

Hjælp til jobvejledning

I KMD Føniks er alle informationer og funktioner, som understøtter kontaktforløbet med medlemmet, samlet ét sted. Vi kalder det Rådgivning. Det giver sagsbehandleren de redskaber, der skal til, for at hjælpe medlemmet bedst muligt på vej i job f.eks. Krav til jobsøgning, Joblog, CV, Min plan og Jobnetdialog.

Kommunikation med medlemmerne

Som en del af løsningen kan medlemmerne via medlemsportalen, komme i kontakt med a-kassen ved at sende besked, sms eller elektroniske breve. Disse kommunikationsformer er alle med til at danne et workflow i KMD Føniks. Brevløsningen i KMD Føniks består af en række skabeloner, som leveres med produktet. I kan oprette alle de breve, I har brug for, og I skriver naturligvis selv teksten. Det er nemt for brugeren at komme i gang med at opsætte samt vedligeholde brevene.

Implementeringen af KMD Føniks er en succeshistorie, der blev fejret hos fagforeningen Frie. Løsningen skal være med til at gøre hverdagen nemmere for Fries medarbejdere, så de bedre kan service deres medlemmer. Samtidig får det også stor betydning for Fries medlemmer, der ud over bedre service også vil opleve en målrettet brugeroplevelse, når de benytter Fries medlemsportal.

UDNYT FORDELENE VED AT VÆLGE KMD FØNIKS

Sådan kan I - gennem digitaliseringen - frigøre ressourcer så I kan fokusere på fastholdelse af medlemmer samt erhverve nye.

Udveksling af filer

Automatisering

Med automatisering af workflows mindskes manuelle håndteringer og dermed fejl. Workflows fungerer som et guidet forløb i sagsbehandlernes daglige arbejdsgange. Det forbedrer kvaliteten af jeres processer, så medlemmerne oplever dialogen med deres forbund og a-kasse som nemt, effektivt og værdifuldt.
Skræddersyet løsning

Nemt tilgængeligt

KMD Føniks er nem at forstå. Ensartetheden i systemet, og den intuitive tilgang betyder, at nye medarbejdere hurtigt kommer godt i gang med at kunne virke i jeres organisation.
SKI rammeaftaler

Åben API platform

KMD Føniks er integreret med jeres brugerstyring, og det giver jer adgang til en kopi af jeres data. Der tilbydes et fleksibelt API, som gør det muligt at integrere med jeres egen applikationsportefølje.

Projektledelse- og konsulentydelser

Vores Client Service Manager team har en bred vifte af forretningskonsulenter og projektledelse. Vores konsulenter arbejder efter Herskin-principper i implementering og undervisning samt er vores projektledere PRINCE2-certificerede. I implementeringen af nye moduler eller nye kunder arbejder vi efter en implementeringsmodel baseret på strategisk, teknisk og menneskelig implementering.

Projektledelse ydelser

Projektlederen kan både hjælpe med projekter hos jer som f.eks. implementering og samarbejde med anden parts leverandører og implementering af nye features/moduler til KMD Føniks eller være sparringspartner til jeres projektleder på større lov eller udviklingsprojekter.

Konsulentydelser

Vores konsulenter tilbyder specifikke kurser som fx brevflet og brevskabeloner, undervisning og optimeringsgennemgang af Føniks og arbejdsgange.

KUNDER DER ANVENDER KMD FØNIKS

Gør som vores kunder og vælg KMD Føniks for at gøre jeres arbejdsgange mere effektive og sammenhængende. Med KMD Føniks som fagsystem får I mere tid til levere rådgivning til medlemmerne af høj kvalitet.
Du kan læse mere om, hvordan udvalgte kunder bruger KMD Føniks i vores kundecases længere nede.

Styrk jeres forretning med KMD Føniks

OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Her kan du finde svar på ofte stillede spørgsmål om vores forbund og a-kasseløsning.

Løsningen har høje automatiseringsgrader i arbejdsgangene, der sikrer effektiv sagsbehandling og hurtig respons til medlemmet. Derudover er medlemsdata samlet ét sted, så I slipper for at dobbeltregistrere.

Med KMD Føniks får I et stærkt afsæt til at stå helt skarpt i konkurrencen om fastholdelse af medlemmerne. Medlemmerne får digital adgang til jer 24/7, og I får overskud til at støtte dem gennem hele arbejdslivet.
Ja, KMD Føniks giver meget gerne en demo af løsningen, så I har mulighed for at vurdere om løsningen passer til jeres behov. I den forbindelse afholder vi også en uforpligtende snak om jeres muligheder i fagsystemet.

Lad os hjælpe dig videre

Har du lyst til at vide mere om i KMD Føniks? Så kontakt Salgschef Niels Bækholm på +45 4174 3846 eller nbb@kmd.dk. Du kan også udfylde kontaktformularen nedenfor: så vi sammen kan se på, hvilke fordele I kan opnå. Niels sidder altid klar til en uforpligtende snak, der har jeres behov og udfordringer i fokus, og hvor I kan få mere at vide og svar på jeres spørgsmål.
Niels Bjerring Bækholm
Felt er påkrævet

Hold dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de seneste nyheder, indsigter og invitationer fra KMD til området for forbund og a-kasser.

Tilmeld dig her