

A-kasse
Brug tiden på dét, der er det vigtigste
Forbund
Solid forbundsunderstøttelse


Medlem
Helhedsorienteret medlemsservice
FREMTIDENS FORBUND OG A-KASSE LØSNING

Maksimal brugervenlighed
Den nemme brugernavigering indeholder en samlet pakke af funktionalitet, der understøtter en a-kasse- og forbundsløsning. KMD Føniks er bygget op på workflows, der giver jer en overskuelig tilgang til at arbejde med medlemssager.

Cloud-løsning
KMD Føniks er en moderne cloud-løsning, der anvender automatisk skalering, i takt med at behovet for kapacitet stiger eller falder i løbet dagen, ugen eller måneden. I får et fagsystem, der er baseret på software, der er åbne og udgør en af industristandarderne indenfor softwareudvikling.

Samarbejdet med vores kunder
KMD Føniks udvikles i tæt samarbejde med vores kunder, så det sikrer systemets funktionalitet, opfylder markedets behov. Fora og webinarer er med til at styrke kundeinddragelsen, forme de fremtidige løsninger og øge medbestemmelsen hos jer. KMD Føniks’ kunder bliver en del af et udviklingsfællesskab, så organisationer kan videndele, sparre og netværke på tværs.

Fuldt integreret bookingløsning
KMD Føniks tilbyder en fuldt integreret bookingløsning, så der for brugeren kun er én indgang, hvor alle medlemsdata om samtaler er samlet. Det understøtter en samlet sagsbehandling.
Ingen a-kasser er ens, og derfor er bookingløsningen i KMD Føniks, så I selv kan bestemme niveauet for automatisering af indkaldelser og behov for frivillige samtaler.

Hjælp til jobvejledning
I KMD Føniks er alle informationer og funktioner, som understøtter kontaktforløbet med medlemmet, samlet ét sted. Vi kalder det Rådgivning. Det giver sagsbehandleren de redskaber, der skal til, for at hjælpe medlemmet bedst muligt på vej i job f.eks. Krav til jobsøgning, Joblog, CV, Min plan og Jobnetdialog.

Kommunikation med medlemmerne
Som en del af løsningen kan medlemmerne via medlemsportalen, komme i kontakt med a-kassen ved at sende besked, sms eller elektroniske breve. Disse kommunikationsformer er alle med til at danne et workflow i KMD Føniks. Brevløsningen i KMD Føniks består af en række skabeloner, som leveres med produktet. I kan oprette alle de breve, I har brug for, og I skriver naturligvis selv teksten. Det er nemt for brugeren at komme i gang med at opsætte samt vedligeholde brevene.
Implementeringen af KMD Føniks er en succeshistorie, der blev fejret hos fagforeningen Frie. Løsningen skal være med til at gøre hverdagen nemmere for Fries medarbejdere, så de bedre kan service deres medlemmer. Samtidig får det også stor betydning for Fries medlemmer, der ud over bedre service også vil opleve en målrettet brugeroplevelse, når de benytter Fries medlemsportal.
UDNYT FORDELENE VED AT VÆLGE KMD FØNIKS
Automatisering
Nemt tilgængeligt
Åben API platform
KUNDER DER ANVENDER KMD FØNIKS
Gør som vores kunder og vælg KMD Føniks for at gøre jeres arbejdsgange mere effektive og sammenhængende. Med KMD Føniks som fagsystem får I mere tid til levere rådgivning til medlemmerne af høj kvalitet.
Du kan læse mere om, hvordan udvalgte kunder bruger KMD Føniks i vores kundecases længere nede.
Styrk jeres forretning med KMD Føniks

Samarbejdet løfter både fagligheden og KMD Føniks

"Glæd jer til det nye KMD Føniks"

Frie i Odense fremtidssikrer medlemsbetjening med KMD-system
Hør om samarbejdet mellem Din Sundhedsfaglige A-kasse og KMD
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Løsningen har høje automatiseringsgrader i arbejdsgangene, der sikrer effektiv sagsbehandling og hurtig respons til medlemmet. Derudover er medlemsdata samlet ét sted, så I slipper for at dobbeltregistrere.
Lad os hjælpe dig videre

Hold dig opdateret
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de seneste nyheder, indsigter og invitationer fra KMD Arbejdsmarked.
Tilmeld dig her