
Håndter udfordringer i kundekommunikationen med KMD Customer Experience Platform
Optimer Processer og spar ressourcer


Giv en bedre Kundeoplevelse
Skab sammenhængende og relevant kundekommunikation gennem KMD Customer Experience Platform. Vi kan hjælpe jer med at samle og integrere jeres data og kommunikationskanaler, så I får mulighed for at opnå mere personlig og relevant kommunikation med hver enkelt kunde og derved skabe en bedre kundeoplevelse.
Hvad er KMD Customer Experience Platform?

Saml alle jeres data ét sted og gør dem operationelle
Få styr på virksomhedens data og integration fra mange forskellige kilder. KMD Customer Experience Platform kan samle alle jeres relevante data, og I har mulighed for at flette data fra flere forskellige systemer.

Tilpas platformen til jeres virksomheds behov
Anvend KMD Customer Experience Platform som en komplet løsning til at varetage al jeres drift og kundekommunikation eller benyt jer af enkelte elementer efter behov. Løsningen kommer nemlig som en Customer Experience-platform ’as a service’, hvor I selv vælger jeres platform ’on demand’.

Tal med os og vælg den rigtige løsning
KMD Customer Experience Platform rummer enorme muligheder for optimering af jeres processer, databehandling og kommunikation. Lad os sammen med jer analysere og vælge de løsninger, der hurtigst og bedst løfter jeres mål.
Hvorfor vælge KMD Customer experience platform?
Spar ressourcer
Øget relevans
Compliance
Skræddersyet løsning
Optimering
Øget kundetilfredshed
KMD Customer Experience Platform hjælper jer med at:
- Få styr på virksomhedens datakilder, integration og data
- Løsningen skaber overblik over data, processer, ressourcer, systemer, kommunikation og kanaler
- Giver mulighed for at optimere virksomhedens kommunikation og derigennem skabe en bedre mere ensartet kundekommunikation på tværs af kanaler
OUTSOURCING SKABER FLEKSIBILITET OG BESPARELSER
Mange virksomheder vælger at outsource hele eller dele af deres løsning til os i stedet for selv at drifte den. Det er en fleksibel og effektiv løsning, der tilpasses jeres virksomhed og drifts setup. Det kan være outsourcing af jeres faste produktion – uanset om det er dagligt, ugentligt, månedligt eller på løbende basis.
På den måde får vores kunder fordelene ved at gøre faste omkostninger til variable kombineret med høj kvalitet og leverancesikkerhed. Vi kan tage os af hele processen fra implementering til fast drift eller blot af ad-hoc opgaver.

Kundecases

Hvordan håndterer man bedst muligt 2,5 millioner personlige meddelelser?

Interview med Jens Jacobsen, konsulent i Spar Nord, Aalborg
Ønsker du at vide mere?

Hold dig opdateret
Tilmeld dig vores nyhedsbrev om Customer Experience Management. Så er du blandt de første, der modtager de seneste nyheder, indsigter og invitationer.
Tilmeld dig her