Medarbejdere arbejder i åbent kontorlandskab

Håndter udfordringer i kundekommunikationen med KMD Customer Experience Platform

Optimer Processer og spar ressourcer

Integrer jeres kommunikationsindsats i KMD Customer Experience, så I får optimeret jeres processer og sparer ressourcer heraf. Vi hjælper jer med at tilpasse KMD Customer Experience Platform efter jeres behov og ressourcer, hvad enten I ønsker at benytte enkeltdele fra løsningen eller én samlet platform.
Tre kvindelige kollegaer, der kigger koncentreret på et dokument på bordet
Hånd bruger tablet

Giv en bedre Kundeoplevelse

Skab sammenhængende og relevant kundekommunikation gennem KMD Customer Experience Platform. Vi kan hjælpe jer med at samle og integrere jeres data og kommunikationskanaler, så I får mulighed for at opnå mere personlig og relevant kommunikation med hver enkelt kunde og derved skabe en bedre kundeoplevelse.

Hvad er KMD Customer Experience Platform?

Med vores løsning får I et værktøj, hvor I kan håndtere al kundekommunikation fra én enkelt platform. I kan kommunikere på tværs af alle ønskede kanaler fx e-mail, sms, apps, web, sociale medier og fysisk. Dertil kan I styre det visuelle udtryk samt bygge individuelle flows fra ét sted.

databehandling

Saml alle jeres data ét sted og gør dem operationelle

Få styr på virksomhedens data og integration fra mange forskellige kilder. KMD Customer Experience Platform kan samle alle jeres relevante data, og I har mulighed for at flette data fra flere forskellige systemer.

Kvinde sidder ved laptop computer

Tilpas platformen til jeres virksomheds behov

Anvend KMD Customer Experience Platform som en komplet løsning til at varetage al jeres drift og kundekommunikation eller benyt jer af enkelte elementer efter behov. Løsningen kommer nemlig som en Customer Experience-platform ’as a service’, hvor I selv vælger jeres platform ’on demand’.

4 kollegaer, der sidder og samarbejder ved et bord med papirer, sedler og overstregningstuscher

Tal med os og vælg den rigtige løsning

KMD Customer Experience Platform rummer enorme muligheder for optimering af jeres processer, databehandling og kommunikation. Lad os sammen med jer analysere og vælge de løsninger, der hurtigst og bedst løfter jeres mål.

Hvorfor vælge KMD Customer experience platform?

Med KMD Customer Experience Platform integrerer I hele jeres kommunikationsindsats i ét system. I sparer ikke blot ressourcer internt – men bliver også mere effektive og kan gøre ting I ikke før troede var muligt. Samtidigt forbedrer I brugeroplevelsen for kunderne og øger engagement, kundetilfredshed og service. Mens i selv løbende optimerer jeres egne indsatser og resultater.

Grafik af en stor og lille stak af mønter

Spar ressourcer

Integrér hele jeres kommunikationsindsats i KMD Customer Experience Platform og spar ressourcer i jeres arbejde.
Målrettet

Øget relevans

Få mere personlig og relevant information ud til hver enkelt kunde ved at samle og integrere alle jeres relevante data i KMD Customer Experience Platform
Computer chip

Compliance

KMD Customer Experience Platform hjælper jer med at få styr på sikkerheden og, at jeres arbejde er i overensstemmelse med gældende compliance-regler
Skræddersyet løsning

Skræddersyet løsning

Benyt enkeltdele eller saml KMD Customer Experience Platform som en komplet løsning efter jeres behov. Få tilpasset anvendelsen til jeres virksomheds nuværende ressourcer, digitaliseringsniveau og måde at arbejde på.
Grafik af et ur med et tandhjul i højre side

Optimering

Optimer jeres processer, databehandling og kommunikation med KMD Customer Experience Platform
Software robots

Øget kundetilfredshed

Giv en bedre brugeroplevelse og øg jeres kundetilfredshed og -engagement med KMD Customer Experience Platform

KMD Customer Experience Platform hjælper jer med at:

  • Få styr på virksomhedens datakilder, integration og data
  • Løsningen skaber overblik over data, processer, ressourcer, systemer, kommunikation og kanaler
  • Giver mulighed for at optimere virksomhedens kommunikation og derigennem skabe en bedre mere ensartet kundekommunikation på tværs af kanaler
 
KMD Customer Experience Platform grafik med fordele og funktioner i løsningen

OUTSOURCING SKABER FLEKSIBILITET OG BESPARELSER

Mange virksomheder vælger at outsource hele eller dele af deres løsning til os i stedet for selv at drifte den. Det er en fleksibel og effektiv løsning, der tilpasses jeres virksomhed og drifts setup. Det kan være outsourcing af jeres faste produktion – uanset om det er dagligt, ugentligt, månedligt eller på løbende basis.

På den måde får vores kunder fordelene ved at gøre faste omkostninger til variable kombineret med høj kvalitet og leverancesikkerhed. Vi kan tage os af hele processen fra implementering til fast drift eller blot af ad-hoc opgaver. 

Kolleger i økonomiafdeling taler sammen

Kundecases

Ønsker du at vide mere?

Kontakt Annette Bosteen Trabjerg, Senior Sales Manager, på telefon +45 9135 5610 og få uforpligtende præsentation med udgangspunkt i jeres ønsker, behov og løsningsmuligheder. 

 
Portræt af Annette Bosteen Trabjerg
Felt er påkrævet

Hold dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev om Customer Experience Management. Så er du blandt de første, der modtager de seneste nyheder, indsigter og invitationer.

Tilmeld dig her