
Saba Cloud er en social læringsplatform og talent management-løsning, der giver medarbejderne lyst til at dele viden med hinanden og lære nyt – helt uafhængigt af, om de arbejder på desktop, tablet eller smartphone:
- Hurtig adgang til e-learning, virtuelle møderum og faglige fællesskaber på tværs af organisationen.
- Jeres eget lukkede video-kredsløb hvor I nemt kan dele små lærings-bidder.
- Nem søgning af den viden eller kollega-kompetence der er brug for her og nu.
Bedre compliance: Det bliver enkelt at rulle obligatoriske kurser ud og dokumentere, de er gennemført.
Større indsigt: Medarbejderne får let ved at finde kollegaer med ekspertviden, dele best practice – og udvikle ny viden sammen.
Mere værdi: I får både lettet kursusadministration, udrulning af e-læring og jeres transportbudget.
Vil du vide mere?

Hold dig opdateret
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de seneste nyheder, indsigter og invitationer fra KMD Løn, HR & Økonomi.
Tilmeld dig her