Hvad er et Perspektiv Servicetjek?
Med et Servicetjek får I afdækket jeres nuværende anvendelse af refusionsløsningen og processerne omkring. Med andre ord: I fortæller os, hvordan I registrerer fravær og håndterer jeres refusioner i dag, til gengæld giver vi jer gode råd til mulige ændringer.
Servicetjekket giver jer en anbefaling med vores analyse af:
- Lønmæssige arbejdsgange og processer
- Advis og kontroller ved lønberegningen
- Kreditorafregning via Nets
- Integration med eksterne systemer/manuelle processer
- Nemkonto, SFTP-løsning og dataudveksling med SKAT/Nets
- Gamle persondata og brugere
- Feriejournal anvendelse og feriehensættelse
- Opsparingsordninger
- Batchstyring
- Dagpengefunktion, NemRefusion
- Brug af MIT-moduler, eksempelvis Driftsbog, Selv- betjening, Personalemappe, Honorarmodul, Budgetplanlægning og Løngodkendelse.
Hvordan foregår et servicetjek?
Pris for et servicetjek
Prisen for et Perspektiv Servicetjek er kr. 15.000 ekskl. moms, plus eventuelt transport.
Ønsker I efterfølgende vores assistance til at gennemføre forbedringer og optimeringer hos jer, udarbejder vi et konkret tilbud.
Vil du vide mere eller booke et møde?

Hold dig opdateret
Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de seneste nyheder, indsigter og invitationer fra KMD's løn- og HR-område direkte i din indbakke.
Tilmeld dig her