Digitale værktøjer i den moderne virksomhed

Nem mobil tidsregistrering og automatiseret vagtplansystem

KMD hjælper jer til at gøre det nemmere at holde styr på arbejdstimer, fravær og vagtplaner. Mobile platforme gør det nemt for medarbejderne at registrere tid og bytte vagter. Læs mere om løsningerne KMD Opus Vagtplan og UKG/Kronos her.

Få mere ud af medarbejdernes tid

Med den rette ressourcefordeling og allokering af mandetimer til arbejdsopgaver, vil I opnå en effektiv arbejdsstyrke. Det kan til tider være en jungle at få puslespillet til at gå op, og der kan være mange forhold, der skal tages hensyn til. Med systemer, som er tilgængelige fra alle digitale platforme, bliver fokus flyttet fra tung administration til effektiv arbejdstid.

Korrekt registrering af medarbejdernes tid

Behovet for tidsregistrering afhænger ofte af organisationstype og personalesammensætning. Eksempelvis kan I have behov for at vide, hvor mange timer, jeres contractors ligger, så I sikrer korrekt udbetaling af deres honorar. Måske yder I selv konsulentarbejde, hvor I fakturerer jeres kunder på baggrund af det antal timer, der er brugt på et givent projekt. Eller også har I behov for indsigter i ressourceforbrug, så I kan allokere det korrekte antal hænder til en opgave. Uanset jeres behov, hjælper KMD jer med den løsning, som giver jer de bedste forudsætninger for at løse jeres udfordringer.

Analyse, grafer og diagrammer
Automatisering af manuelle opgaver

Automatisk integration til lønadministration

Korrekt tidsregistrering og optimeret brug af ressourcer betyder meget for den overordnede budgetstyring. Med integrerede løsninger, som kobler tidsregistrering, vagtplaner og lønsystemer sammen, kan I sikre jer, at der betales en løn, som svarer til de timer, der er lagt – hverken mere eller mindre. Med en integreret tilgang, bliver der samtidig taget højde for perioder med ferie, sygdom, barsel og orlov.

Træk nemt statistikker og hold styr på ressourceforbrug

Med mange sideløbende projekter på tværs af organisationen, kan det blive uoverskueligt at holde styr på, hvor mange ressourcer, der går til en given arbejdsopgave. Med et dynamisk tidsregistreringssoftware, kan I nemt og hurtigt trække statistikker over, hvor mange arbejdstimer, der går til et projekt, og I kan danne jer et overblik over hvilke arbejdsopgaver inden for projektet, der er mest tidskrævende. Overblikket hjælper jer til at effektivisere både nuværende og fremtidige projektstyringer.

Data til grafer og disagrammer
Oversigt over løsninger

Få ferievagtplanen til at gå op

Når særligt skolernes ferier står for døren, er der behov for hurtigt overblik og en simpel godkendelsesproces, når ferieønsker begynder at rulle ind. Med selvbetjeningsfunktionerne i KMD’s løsninger, kan medarbejderne nemt indtaste deres ferieønsker, som går direkte til nærmeste leder. Lederen vi få et samlet overblik over alle indkomne ferieønsker og kan derfor hurtigt danne sig et overblik over, om vagtplanen går op og alles ferieønsker kan imødekommes.

Brug for hjælp til at komme videre?

Kontakt os og lad os sammen finde frem til den tid- og vagtplansløsning, som passer til jeres behov. Vi sidder klar til at tale med jer om, hvilke platforme, der bedst kan løse jeres udfordringer.

Mand trykker på smartphone
Felt er påkrævet