Bedre overblik
Løsningen består af en grundpakke med kontraktstyring, katalogstyring og e-handelsstyring og kan derudover integrere til KMD Indkøbsanalyse.
Højere aftaleloyalitet
Løsningen giver alle brugere adgang til information om kommunens indkøbsaftaler, hvilket højner aftaleloyaliteten og sparer penge på budgettet.
Detaljeret brugertilpasning
Løsningen giver mulighed for detaljeret brugertilpasning med adgang til de data og den funktionalitet, der understøtter den enkelte medarbejders rettigheder i systemet.
Samlet styring
KMD Opus Rakat giver kommuner mulighed for at oprette og publicere leverandøraftaler, modtage og vedligeholde leverandørkataloger samt afgive elektroniske ordrer med fakturabehandling.
Digitalisering af arbejdsopgaver
KMD Opus Rakat digitaliserer og automatiserer mange af de arbejdsopgaver, som traditionelt er blevet håndteret manuelt. Katalogadministratoren kan eksempelvis modtage, behandle, kontrollere og godkende leverandørkataloger direkte i løsningen, og de operationelle indkøbere kan eksempelvis foretage prissammenligninger på tværs af leverandører, oprette ordrer og få adgang til aftalekontrakterne.
Sparet tid er sparede penge
KMD Opus Rakat forenkler workflows, gør den samlede indkøbsproces mere transparent og hjælper brugerne med at købe loyalt ind på kommunens indkøbsaftaler. Det sikrer kommunen de bedste priser og er med til at sørge for, at organisationen kan realisere besparelser på varekøb og tjenesteydelser.
Vil du vide mere?

Peter Vestergaard
Lead Product Manager
Send besked
Send besked
Vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.