Brugervenlighed i løsninger og systemer

Gennemgribende digitalisering af stamdata

KMD’s Facility Management-løsninger tilbyder digitalisering af bygningsarkiver og hjælper generelt med at digitalisere de fleste arbejdsgange vedrørende bygningssyn, drift- og vedligeholdelsesopgaver. Det inkluderer blandt andet kommunikationen mellem ejendommens brugere og den håndværker, der skal forstå vedligeholdelsesopgaven, samt kommunikationen med brugerne af ejendommen.

Øget indsigt forbedrer både drift og vedligehold

KMD’s Facility Management-løsninger giver en større indsigt i den samlede ejendomsportefølje. Det kan eksempelvis være et samlet og præcist overblik over antallet af bygninger, bygningernes stand, de aktuelle drift- og vedligeholdelsesomkostninger samt muligheden for at benchmarke egne data op mod lignende bygningsejere.

Indsamling af data
Analyse, grafer og diagrammer

Forbedret økonomistyring

KMD’s løsninger integrerer via API til KMD Opus Økonomi og øvrige løsninger i systemlandskabet. Økonomiintegrationen sikrer en høj datatransparens og gør det nemmere og hurtigere at skabe et validt beslutningsgrundlag.

Flere og mere komplekse krav

På tværs af stat, regioner og kommuner bliver der løbende stillet flere og skarpere krav til offentlig ejendomsdrift. Det har den afledte effekt, at it-understøttelsen af ejendomsporteføljen skal sikre effektive arbejdsgange og tilpasning til den stigende mængde af nye initiativer og trends. Primært ved at digitalisere flere af de opgaver, der tidligere er blevet udført manuelt og i subsystemer såsom regneark.

Automatisering af manuelle opgaver

Vil du vide mere?

Medarbejdere i KMD

Peter Vestergaard

Lead Product Manager

Send besked

Hold dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de seneste nyheder, indsigter og invitationer fra KMD Teknik & miljø.

Tilmeld dig her