Banegård

Refusions-servicetjek

Med et Servicetjek af jeres fraværs- og refusionshåndtering, får I indsigt i, om I har mulighed for effektiviseringer- og forbedringer på tværs af fraværs- og refusionsområdet.

Hvad er et Refusions-servicetjek?

Med et Servicetjek får I afdækket jeres nuværende anvendelse af refusionsløsningen og processerne omkring. Med andre ord: I fortæller os, hvordan I registrerer fravær og håndterer jeres refusioner i dag, til gengæld giver vi jer gode råd til mulige ændringer.

Servicetjekket giver jer en anbefaling med vores analyse af:

  • Jeres arbejdsgange og -processer
  • Optimal fraværsregistrering
  • Sikring af effektiv refusionshåndtering – opfølgningsmuligheder
  • Mulighed for integration til NemRefusion

Hvordan foregår et servicetjek?

Hvordan foregår et servicetjek?

Hvem deltager?

Fra KMD stiller vi op med en fraværs- og refusionsspecialist, som er ekspert inden for lovgivning og systemudvikling.

Fra din virksomhed bør der som minimum være deltagelse af den eller de medarbejdere, der har viden omkring jeres fraværsregistrering og refusionshåndtering.

Hvad koster et servicetjek?

Lige nu tilbyder vi et gratis Servicetjek til de kunder, der anvender KMD Nettoløns refusionsløsning.

Ønsker I efterfølgende vores assistance til yderligere dybdegående analyse og til at gennemføre forbedringer og optimeringer hos jer, udarbejder vi et konkret tilbud til jer ud fra jeres ønsker og krav.

Har du spørgsmål eller vil du gerne vide mere?

Kontakt os og få en personlig demo, hvor vi sammen ser på, hvilke fordele I kan opnå. Vi tager udgangspunkt i jeres behov og jeres forretning.

Steen Østergaard
Felt er påkrævet

Hold dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de seneste nyheder, indsigter og invitationer fra KMD's løn- og HR-område direkte i din indbakke.

Tilmeld dig her