KMD Support giver gode råd til selvhjælp

bygninger

Har du brug for hjælp fra KMDs support? Læs her om dine muligheder for at hjælpe dig selv. Supporten har nemlig gjort det nemt for dig at finde information om en lang række af forhold – er du for eksempel opmærksom på:

Som Easy Energy kunde er du så opmærksom på: 

  • at Kundenettet indeholder en fane med ”Ofte stillede spørgsmål”. Her kan du nemt og hurtigt finde svar på en lang række spørgsmål. Det er også her releaseplanen ligger. I releaseplanen kan du for et år ad gangen se nye releases. Det giver dig god mulighed for at kunne holde øje med, hvad der sker, og for at kunne planlægge efter det. Hvis du har brug for mere hjælp, kan du finde den under vejledninger på Kundenettet (https://www.kmd.dk/kmd-kundenet) eller under Online-hjælp, som findes i KMD Easy Energy / KMD Opus Energi. 
  • at du på Kundenettet kan se trækdatoer for et helt år ad gangen, og at du selv kan tjekke op på trækkene. Det gør dit arbejde overskueligt, og du har mulighed for at planlægge frem i tiden. 
  • at du kan se alle gamle webinare på Kundenettet. Det er en nem og enkel måde for dig at få ny information på – når du har tid.
  • at du på Kundeserviceportalen kan søge i både gamle og i igangværende sager og i kollegaers sager internt i forsyningen og i kommunerne. For dig betyder det, at du til enhver tid kan se, hvilke sager, der er i gang, og hvor langt de enkelte sager er. 
  • at du på Kundeserviceportalen hurtigt og enkelt kan oprette sager direkte til Support. Der er allerede oprettet en skabelon til, hvad Support gerne vil vide i forbindelse med fremsendelse af en sag. 

Vil du vide mere, kan du kontakte KMD Support på telefon 44 60 57 20 eller på mail Forbrug@kmd.dk

 

Som EnergyKey kunde er du så opmærksom på: 

  • at du tilgår EnergyKey supportsiden via dette link: https://www.kmd.dk/energykeysupport.
    Her finder du et link til vores Helpdesk, en mail til indsendelse af supportsager samt nummeret til vores Hotline.
  • at via vores Helpdesk kan du få adgang til guides vedrørende ofte stillede spørgsmål omkring brugen af EnergyKey.
  • at via vores Helpdesk kan du tilgå de supportsager, som du selv og dine kollegaer har oprettet. Her finder du også deres status. Ydermere under ”Mine aktiviteter” har du mulighed for at se ”Organisationsanmodninger”.
  • at hvis du fortsat har brug for hjælp kan du benytte ”hjælpe bobler” i EnergyKey. Disse ”bobler” kan benyttes til at få hjælp til de vigtigste funktioner, som for eksempel. ”Forbrugsmålere”. Det er endnu ikke alle steder du finder ”bobler”, men der vil komme flere i løbet af de næste versioner af EnergyKey.

 

Vil du vide mere, kan du kontakte KMD  Support på mail support@energykey.dk