Nye initiativer omkring Customer Success

Hvad er ”Customer Success”? And what’s in it for you. Helt lavpraktisk handler Customer Success om, at vi gerne vil skærpe vores fokus på jeres tilfredshed i samarbejdet med os og højne den værdi, som I får ud af at arbejde med KMD Easy Energy.

Hvad er ”Customer Success”? And what’s in it for you. 

Helt lavpraktisk handler Customer Success om, at vi gerne vil skærpe vores fokus på jeres tilfredshed i samarbejdet med os og højne den værdi, som I får ud af at arbejde med KMD Easy Energy

I kender faktisk begrebet ud og ind fra jeres egen hverdag, hvor I også løber kilometer efter kilometer for at servicere jeres kunder, og hvor I også med jævne mellemrum kigger indad og vurderer, hvor I gerne vil forbedre jer til jeres kunders fordel og værdi. 

Så på den måde er begrebet heller ikke nyt for os – men Customer Success er en aktuel prioritet. Vi vil løfte vores forskellige aktiviteter i leveranceapparatet, herunder kommunikationskanaler, events, læringstilbud, onboarding-aktiviteter, kontraktfornyelser, webinarer mv. Alt det der samlet set definerer jeres kundeoplevelse og muliggør det stærke samarbejde med os som leverandør. 

For ikke at skyde spurve med kanoner er vi i skrivende stund i fuld færd med at søge input og sparring, hvor vores Customer Succes Manager, Sofie, besøger flere af Jer og laver ”Servicebesøg” på det hun beskriver som Tour de ForsyningsDanmark på LinkedIn. Hop ind og følg med på #TourdeforsyningsDanmark. Hun tager temperaturen på den individuelle både produkt- og servicetilfredshed og indhenter megen konstruktiv feedback, som vi vil bruge som afsæt for fremadrettede forbedringer og/eller nye initiativer. Tilsvarende vil vi i forretningen kigge indad og systematisk arbejde med evaluering af allerede søsatte initiativer for at blive klogere på, hvor vi skaber hvilken værdi for jer. 

I kommende nyhedsbreve vil I blive opdateret med aktuelle forbedringsforslag, og I vil også opleve at blive inviteret til mindre spørgeundersøgelser

Du har måske allerede nu bemærket, at vi har givet nyhedsbrevet en ny visuel identitet i samarbejde med vores marketingafdeling. Det kan synes som en mindre detalje for nogen; og som et tiltrængt visuelt løft for andre. Netop denne forbedring er affødt af input fra servicebesøg. 

Tilsvarende arbejder vi ihærdigt på kommende brugergruppedag d. 31.10, hvor vi konkret vil gøre os endnu mere umage med at bruge tiden vi har sammen bedst muligt. Vi har allieret os med begejstringens mester, Henrik Meng fra Meng & Company. Lyt med i denne video, hvor Henrik præsenterer sig selv og fortæller om dagen: 

 

.. Og skulle du efter at have læst ovenstående være blevet nysgerrig på også at dele dine input, så tøv ikke med at række ud til Sofie på svm@kmd.dk for at aftale dato for, hvornår hun skal slå et smut forbi netop Jer