Kundetilfredshedsundersøgelse 2018

sky

I efteråret udførte vi en kundetilfredshedsundersøgelse, hvor vi gerne vil takke alle jer som besvarede denne.
Resultatet af undersøgelsen viser igen i år en fremgang, og bekræfter os endnu engang i at vi er på rette kurs i forhold til de initiativer vi har gang i.

Der har været fremgang på næsten alle parametre, og specielt er tilfredsheden med vores support vokset. Vi er derfor glade for at se den højeste målte score for tilfredshed nogensinde. 

 

Fejlrettelser har haft særligt fokus siden undersøgelsen, og vi har blandt andet lavet et nyt tiltag, hvor vi løser fejl i grupper omhandlende et specifikt område. Dette har gjort det muligt at rette flere fejl, end hvad vi historisk har formået. Samtidigt har vi haft fokus på de alvorlige fejl og har p.t. kun en enkelt alvorlig fejl som naturligvis er under behandling.

Fra oktober til marts er vi gået fra 332 til 104 fejl.

Vi er specielt glade for alle de kommentarer I har sendt med jeres besvarelser af undersøgelsen, som giver inspiration til vores fortsatte udvikling af løsningen.