Opus Apps helbredet

mobile

Vi har i en længere periode haft udfordringer med forskellige fejl i vores apps. Vi startede derfor en intern taskforce primo marts for at sætte ekstra fokus på vores KMD Opus Apps og rettelse af fejl relateret til dem. Siden marts har taskforcen identificeret i alt 38 fejl, hvoraf de 33 nu er løst. Nogle fejl har været generelle, mens andre har været kundespecifikke, og nogle endda brugerspecifikke. Fejlene er meldt ind, løbende prioriteret, og rettet så hurtigt som muligt.

En af fejlene var, at Brugerne med Android telefoner i en lang periode har oplevet, at når de havde været logget på apps via NemID og på et senere tidspunkt skulle logge på igen, blev loginskærmen ikke vist. Efter vi i starten af oktober fik optimeret log-in processen i integrationen til NemID har hverken vi eller brugerne konstateret fejlen igen. 

Vi er kede af de gener, fejlen har medført og har forståelse for, hvor frustrerende det har været for alle de brugere, der har været påvirket af fejlen. Vi takker for den store tålmodighed, og den hjælp vi har fået fra flere kunder i forbindelse med test og tilbagemeldinger vedrørende fejlen.

De 5 resterende sager berører ikke alle, men enkelte kunder, men skaber naturligvis frustration hos de berørte brugere. Dem arbejder vi også på at få løst så hurtigt som muligt.

Vi mener nu, at vi er et fornuftigt sted og egentlig har været det et stykke tid. Vi oplever et langt mere stabilt miljø, der er forbedret af de mange rettelser, vi har gennemført. Der vil selvfølgelig altid være forbedringer og optimeringer, som vi løbende foretager, ligesom vi ikke kan garantere, at der ikke vil opstå fejl igen. Vi kan dog garantere, at hvis det sker, vil vi arbejde fokuseret på at få fejlene løst så hurtigt som muligt i tæt samarbejde med jer. 

Vi takker for jeres tålmodighed og samarbejde i forbindelse med forbedringen af apps.