Hyperautomation med KMD WorkZone

Hyperautomation er et nyt buzzword, som de store internationale konsulentbureauer taler om i disse år. Det betyder egentlig bare, at alle midler tages i brug for at få automatiseret manuelle og tidskrævende processer; workflow, robotter, kunstig intelligens, alt hvad man har på hylderne i sin it-portefølje.

En af de trends, vi har set de senere år, er brugen af robotter (RPA) til at fylde forskellige integrationshuller mellem systemer. En af fordelene ved RPA er en (måske) hurtigere og (måske) mere fleksibel model for at udvikle simple integrationer. Ulemperne er, at de typisk er afhængige af, at brugergrænseflader ikke må ændre sig, og at de er sårbare overfor selv små ændringer i omgivelserne.
 
I øjeblikket arbejder KMD WorkZone på at bringe alle fordelene ved RPA direkte ind i KMD WorkZone – uden alle ulemperne. Sammen med DCR Solutions vil KMD WorkZone senere på året frigive en udgave af WorkZone Sagsaktiviteter, som gør det muligt at kalde andre IT-systemer via en sagsaktivitet og få resultatet tilbage i KMD WorkZone som en helt integreret del af en sagsaktivitetsliste – og med samme simplicitet som man i dag kan kalde KMD WorkZone-funktioner direkte fra en sagsaktivitet.
 
Det betyder, at man som en del af sin proces, for eksempel kan:
Kalde CVR eller Motorregisteret og få data tilbage, som man kan bruge til at oprette kontakter og parter.
Kalde sit eget interne beregningssystem og få beregnet et konkret tilskud eller andet.
Kalde det Centrale Husdyrs Register (CHR) og få antallet af køer som en landmand har registeret tilbage i KMD WorkZone. 
Kalde sit økonomisystem og aflevere en postering som resultat af en godkendelse, man har foretaget i KMD WorkZone.
 
De her eksempler er blot nogle få idéer til at sætte jeres tanker i gang; at få integrationer til tredjepartssystemer som en naturlig del af jeres sagsaktivitetsprocesser og arbejd med dem på samme måde, som du gør i dag. Det er KMD WorkZones bud på Hyperautomation for moderne professionelle virksomheder.
 
Sagsaktiviteter med Webservice-kald er et kommende modul, som kan tilkøbes ovenpå jeres nuværende sagsaktivitetslicens. Er du nysgerrig på at vide mere om licenstilkøbet, så kontakt din Customer Success Manager i KMD WorkZone for at vide mere.