Sådan bringer KMD WorkZone Idéportal værdi

KMD WorkZone Idéportal er en platform, der er designet til at fremme samarbejde og idéudvikling mellem KMD WorkZone, kunder og partnere. Med Idéportalen kan virksomheder og organisationer dele idéer, forbedringsforslag og ønsker til KMD WorkZone samt stemme på andres idéer. Ideportalen er et værdifuldt værktøj for produktafdelingen, da portalen muliggør, at KMD WorkZone sammen med partnere og kunder kan innovere og samarbejde om udviklingsønskerne. Nedenfor har vi listet en række fordele som ideportalen bidrager positivt med i vores produktudvikling og samarbejde med eksterne stakeholders.

Grafik af KMD WorkZone interface på en computerskærm

Bliv en del af idéportalen! Tilmeld dig her

Inklusion & samarbejde
Som kunde har du mulighed for at oprette idéer, tilføje detaljerede beskrivelser og invitere kolleger til at bidrage til indholdet. Input og feedback kan komme fra kolleger såvel som fra andre kunder og produktafdelingen i KMD WorkZone. På den måde kan idéer konstant udvikle sig og forbedres gennem diskussion og samarbejde. Det betyder, at vi kan drage fordel af den kollektive intelligens og erfaring, der er til stede blandt de forskellige organisationer.

Dataunderstøttede beslutninger
Idéportalen hjælper KMD WorkZone med at træffe datadrevne beslutninger om, hvilke idéer der skal prioriteres. Idéer bliver vurderet og fulgt op, hvilket giver os et klart overblik over, hvilke idéer der har potentiale til at skabe reel værdi for vores kunder. Beslutningstagning bliver mere transparent og baseret på konkrete data, hvilket øger chancerne for succesfuld implementering. Vi bestræber os på at udvikle de idéer, som har størst potentiale ud fra værdi og behov samt forretningspotentialet.

Sporbar fremdrift
Med KMD WorkZone Idéportal kan du som kunde nemt følge fremdriften af egen og andres idéer fra oprettelse til implementering. Dette skaber transparens og sikrer, at ingen idéer går tabt i processen. KMD WorkZone har inden for det seneste år implementeret 24 kundeidéer og har allerede planlagt 5 idéer til kommende KMD WorkZone version 2024.1. Det er en del af produktstrategien, at mindst 3 ideer implementeres hver release. For blot at nævne nogle af de værdifulde idéer, der er blevet implementeret, kommer her en række eksempler: 

1. Drag and drop funktionalitet: Drag and drop dokumenter fra filsystem til KMD WorkZone Client
2. 
SMS-arkivering via KMD WorkZone Mobile
3. 
Mulighed for at lave linjeskift på custom fields af typen tekstfelt
4. 
Dokumenter gemmes ikke længere automatisk på skrivebordssagen, men brugeren skal i stedet aktivt vælge en sag. Dette er gjort for at undgå, at dokumenter fejljournaliseres. 
5. 
Mulighed for at disable oprettelse af standard sager fra KMD WorkZone 365 Outlook add-in
6. 
Download dokumenter fra KMD WorkZone Client direkte til dit skrivebord
7. 
Ny relativ bevaringsperiode til bevaringspolitikker. Det er nu muligt at sætte bevaringspolitikker, der er i overensstemmelse med fx bogføringsloven.
8. 
Sagsaktiviteter kan nu oprette nye entiteter herunder: sager, dokumenter og kontakter. 
9. Vise partsinformation i KMD WorkZone Mobile
10. 
Mulighed for at oprette sager fra Outlook som man kan i WorkZone Client 


Er du nysgerrig på at høre mere om KMD WorkZone Idéportalen, så kom med til et spændende webinar d. 17. november 2023. Her vil vi tage et dybere kig ind i portalen, de mange idéer der er blevet implementeret og fortælle lidt om, hvordan vi arbejder med idéerne. Tilmeld dig webinaret her.