Digital medlemspleje

Medlemmerne vil have mere, men betale mindre - derfor har vi udviklet KMD Føniks. Her kan forbund og a-kasser få rugbrødsarbejdet til side i en fart og give medlemmerne den nærværende service, de går efter.

Giv jeres medlemmer mere for mindre

Når den danske arbejdsstyrke vælger forbund og a-kasse, har de høje forventninger. De vil have nye services, faglighed, personlig rådgivning og unikke fordele, men de vil betale mindre. Det lægger pres på jer - og samtidig ånder konkurrenterne jer i nakken.

Det er den virkelighed, KMD Føniks er udviklet til. En åben og fremtidssikret løsning, der giver jer mulighed for at gå offensivt ind i kampen om medlemmerne - og holde jeres omkostninger i stramme tøjler.

Løsningen når hele vejen rundt, både om jeres forretning og om medlemmernes ønsker.

Brug tiden bedre

Det er ikke a-kassedrift, udbetalinger og sagsbehandling, der tiltrækker nye medlemmer. Det skal bare køre så let som muligt, og det gør det med KMD Føniks. Digitaliseringen letter jeres processer lige fra hvervning af medlemmer til sagsbehandling og udvikling af medlemsløsninger:

  • Automatisering overtager en stor del af jeres eksisterende arbejdsgange.
  • Guider hjælper jer hurtigt frem til korrekte, lovmedholdelige beslutninger.
  • Selvbetjening gør, at medlemmerne klarer mere selv.

For jer betyder det, at I kan flytte ressourcer fra administration til det arbejde, der tiltrækker og fastholder medlemmerne. Service, faglig rådgivning, kommunikation og ikke mindst: Udvikling af nye fordele.

Implementeringen af KMD Føniks er en succeshistorie, der blev fejret hos fagforeningen Frie. Løsningen skal være med til at gøre hverdagen nemmere for Fries medarbejdere, så de bedre kan service deres medlemmer. Samtidig får det også stor betydning for Fries medlemmer, der ud over bedre service også vil opleve en målrettet brugeroplevelse, når de benytter Fries medlemsportal.

Bliv en del af medlemmernes liv

Jeres medlemmer er vant til at have livet med i lommen. Mail, Mobile Pay, rejseplaner, sociale apps - det hele ligger på mobilen, og det kommer I også til med KMD Føniks.

Fra mobil, tablet og computer kan medlemmerne nå jer døgnet rundt, og de kan klare mange forespørgsler selv uden ventetid. De kan også kommunikere med jer online - med de fordele, det giver for både dem og jer.

Stå stærkt i dag - og i morgen

Omkostningerne er et nøgleord, når I skal have overskud til faglighed og service. Derfor har vi udviklet KMD Føniks som en stærk standardløsning, der bygger den vigtige bro mellem a-kassens lovbundne opgaver og forbundets medlemsservice.

Løsningen er både fleksibel og skalerbar. Det giver jer mærkbare fordele:

  • Den er nem at integrere i jeres nuværende it-portefølje
  • Den er klar til brug uden dyre skræddersyede tilpasninger
  • Den giver jer et stærkt afsæt for at stå helt skarpt i konkurrencen om medlemmerne
  • Den holdes ajour med nyeste lovgivning

Gode grunde til at overveje KMD Føniks

  • Løsningen har høje automatiseringsgrader, der sikrer effektiv sagsbehandling og hurtig respons til medlemmet.
  • Alle medlemsdata er samlet et sted med færre fejl og dobbeltregistreringer.
  • Medlemmerne får digital adgang til jer 24/7, og I får overskud til at støtte dem gennem hele arbejdslivet.

Vil du vide mere?

Brian Lars Bendixen

Brian Lars Bendixen

Business Line Manager

Send besked