KMD Business

KMD Security Identity Management

KMD Security Identity Management (IDM) holder styr på brugerrettighederne på tværs af systemlandskabet, forvandler spildtid til produktiv tid og sørger for en intuitiv understøttelse af hverdagens opgaver.

Højere produktivitet

Løsningen fjerner manuelle arbejdsgange og er med til at effektivisere workflows forbundet med brugeradministration.

Integration til tredjepart

Løsningen kan integreres med systemer og applikationer på tværs af hele infrastrukturen – også tredjepartsløsninger.

Høj brugervenlighed

Løsningen bliver løbende opdateret med nye features og et nyt design, så jeres medarbejdere altid arbejder i lækre og intuitive brugergrænseflader.

UX på nettet
Stigende kompleksitet

Mere kompleksitet i infrastrukturen og systemer fra forskellige leverandører har betydet et øget pres på brugeradministrationen i mange virksomheder. KMD Security Identity Management samler brugeradministrationen i ét overblik og automatiserer arbejdsgange og processer såsom on- og offboarding af medarbejdere.

Voksende lovkrav

Skærpet lovgivning i form af eksempelvis GDPR betyder et større fokus på håndtering og dokumentation af kritiske forretningsprocesser. KMD Security Identity Management sørger for, at I er compliant og kan dokumentere udførelsen af lovpligtige opgaver – eksempelvis ledelsestilsyn og autorisationsstyring.

It der overholder lovkrav
Systemer og løsninger der taler sammen
Decentral brugerstyring

Tendensen er, at flere og flere administrative opgaver bliver lagt ud til medarbejdere og områdeansvarlige, så de eksempelvis selv kan nulstille et password eller anmode om et nyt. KMD Security Identity Management har en veludbygget selvbetjeningsportal og er udviklet i intuitive brugergrænseflader, der gør det nemt at hjælpe sig selv.

Hæv dit sikkerhedsniveau med KMD

KMD Identity Management brochure
Brochure

KMD Identity Management

KMD’s brugerstyringsløsning automatiserer oprettelse, vedligeholdelse og nedlæggelse af medarbejdere i private og offentlige organisationer. Softwaren kommer med en selvbetjeningsportal, hvorfra medarbejderen kan ansøge om it-rettigheder, adgange, mobiltelefoner mm. og resette sit password. Løsningen understøtter også ledelsestilsyn og andre governance behov.

Hent og læs

Lad os hjælpe dig videre

Vil I gerne høre mere om Jeres muligheder indenfor beskyttelse og sikring af data? Så kontakt os, og lad os sammen se på, hvilke fordele I kan opnå. Vi sidder klar til en uforpligtende snak, hvor I kan få mere at vide og få svar på Jeres spørgsmål - send en besked via formularen eller ring til os på tlf.: +45 4460 6158.

Benjamin Nordentoft Vejgaard, Head of Department - Security