Håndteringen af COVID-19 i KMD

skilt

Situationen omkring COVID-19, også kendt som Corona virusset, udvikler sig hele tiden. Hos KMD monitorerer vi situationen løbende og følger de anvisninger, som de relevante myndigheder kommer med. Det er vigtigt for KMD, at vores kunder ikke bliver negativt påvirkede af situationen, og derfor er et Task Force blevet nedsat for at sikre vores forretningskritiske leverancer, og vores medarbejderes sundhed.

Senest opdateret 8. juni 2020

Fra 8. juni 2020 har KMD åbnet op for, at alle medarbejdere kan vende tilbage til at arbejde på vores adresser i Danmark. Dette sker med hensyn til myndighedernes aktuelle anbefalinger med at holde afstand, antal der må samles, håndvask etc.

KMD's Task Force mødes ugentligt og gennemgår vores politiker, tiltag, kommunikation mv., og vi er stadig i løbende dialog med vores tekniske samarbejdspartnere og underleverandører om deres tiltag og forholdsregler ift. COVID-19 med henblik på sikring af vores leverancer.

Vores leverancer er ikke påvirket af situationen, men vi kan ikke afvise, at vi i dialog med vores kunder kommer til at udskyde kurser og lignende eller afholde dem virtuelt.

Vi vil fortsætte med at afholde online møder med kunder og samarbejdspartnere, men er nu også åbne overfor at indkalde til eller deltage i fysiske møder, der afholdes indenfor myndighedernes anbefalinger om afstand og antal.

Har du har spørgsmål i forhold til vores leverancer eller andet, skal du kontakte din kontaktperson i KMD.