Mød holdet, der står klar, når du har brug for hjælp med KMD Nexus

Her kan du møde holdet, der bemander KMD Nexus’ ServiceDesk. Få ansigt på dine hjælpere og sparringspartnere, og læs om deres kompetencer. I de kommende nyhedsbreve får du portrætter, hvor du kan læse mere om, hvilke baggrunde de har hver især.

Syv dedikerede medarbejdere og deres leder er omdrejningspunktet for den hjælp, du og dine kolleger møder, når I har spørgsmål eller brug for hjælp til KMD Nexus. Det er dem, der svarer, når du skriver, eller tager telefonen, når du ringer. Og det er dem, som løber ekstra hurtigt, hvis systemet driller. De er din ServiceDesk i hverdagen.

Det er ekstremt vidende mennesker, hvor nogle har været med til at bygge systemet op fra bunden. Helt tilbage fra 2007 til det, der er KMD Nexus i dag. I alt har teamet 54 års erfaring med KMD Nexus og systemet bag – nu har alle service og hjælp i fokus, men de bidrager også, når vi udvikler eller leder efter fejl.

De kender din arbejdssituation

Når du skriver eller taler i telefon med ServiceDesk, vil du tit kunne mærke, at de på forhånd ved, hvad du har brug for – for de kender din arbejdssituation. Vi har en tidligere hjemmesygeplejerske, en myndighedsrådgiver, en SOSU-hjælper, der også har været planlægger for en kommunal hjemmepleje, plus en sygeplejerske, der har været distriktsleder på et plejehjem. Flere har været nøglepersoner, systemadministratorer, superbrugere og slutbrugere ude på deres tidligere arbejdspladser.

Og de kender teknologien bag KMD Nexus helt ned i detaljen

Tre medlemmer i ServiceDesk, Bente Edith Sørensen, Niels Dyrnesli og Søren Nygaard har været med helt siden de systemer, der gik forud for KMD Nexus. De har derfor alle tre et indgående systemkendskab, ligesom de alle er uddannede sygeplejersker. Bente har undervist i systemadministration, og hun har implementeret løsninger på både omsorgsområdet og det sociale område. Niels har implementeret i træningsområdet, mens Søren har haft fokus på kundeservice gennem alle årene. Med i systemkernen er også Rune Majgård, der er datamatiker og har været med siden 2011. Hans systemkendskab er helt unikt. Tilsammen har de fire indsigter, der gør, at de naturligt står i forreste række, når der er komplicerede sager – ligesom det tit er dem, der opstiller krav til ny teknisk udvikling af KMD Nexus.

Sarah Lundtang, der er leder for teamet, fortæller, at teknisk indsigt er så vigtigt, at det er noget af det, de virkelig prioriterer at vedligeholde og udbygge. Det er også baggrunden for, at ServiceDesk i sommer hentede Jasmin Aflatouni ind. Hun har en bachelor i Sundhedsteknologi, som hun læser på DTU. Formelt er Jasmin ansat som studentermedhjælper, men hun er knivskarp. Og med sin systemiske tilgang har hun lynhurtigt taget ansvaret for at bygge og flytte skemaer med præcision. Så skemaerne ligger gennemarbejdede og klar, når I skal bruge nye – eller har brug for at få ændret nogle eksisterende skemaer, når I indfører nye arbejdsgange.

Din ServiceDesk – bagerst fra venstre er det Søren Nygaard, Niels Dyrnesli, Rune Majgård og Jasmin Aflatouni. Forrest fra venstre har vi Bente Edith Sørensen, Pia H. Udengaard, Stina Andersen og Sarah Lundtang. Siden er også Christina Kongstad Hald blevet en del af teamet.

Måske ringer ServiceDesk til dig

Når du skriver via Serviceportalen, fordeler holdet sagerne. Tit går dit spørgsmål til den, der har mest viden på området. Det kan være Pia H. Udengaard på sundhedslogistik eller Stina Andersen, hvis det handler om kalenderfunktioner og EVA Planlægning. Jasmin svarer, hvis du skriver om skemaer, mens Bente, Niels, Rune og Søren med deres mange års erfaring er stærke på alle felter.

Sender du et afgrænset spørgsmål, får du et skriftligt svar. Men Sarah fortæller, at teamet tit helst vil ringe til dig, selv når du har henvendt dig ved at skrive til os. I en samtale er det nemmere at undgå misforståelser og uklarheder – og efter et telefonopkald på 5-10 minutter, kan du komme videre med din dag. Forhåbentlig med en god oplevelse i ServiceDesk.

I de kommende nyhedsbreve zoomer vi ind på nogle af ServiceDesks medarbejdere. Der får du lidt mere end bare ansigt på dine hjælpere i hverdagen: Deres fag-fagligheder, systemkendskab og motivationen for at hjælpe dig og din organisation til at få fuldt udbytte af KMD Nexus i jeres travle hverdage.