Hvordan kan vi hjælpe dig?
Du skal tage fat i din kundeansvarlige i KMD. Hvis du ikke kender din kundeansvarlige, kan du indikere om der er tale om en sendt eller modtaget faktura i kontaktformularen nederst.
Du skal tage fat i din kundeansvarlige i KMD. Hvis du ikke kender din kontaktperson i KMD, bedes du kontakte KMDs bogholderi ved enten at indikerer om det en modtaget eller en sendt faktura i kontaktformularen nederst, eller på tlf. +45 4460 5050.
Du kan få mere information om en given løsning under løsninger. Du kan se vores løsninger her.
Du kan nulstille din adgangskode på KMD Support.
En af grundforudsætningerne for, at digitaliseringen lykkes er, at kunder og borgere har tillid til it-løsningerne, der understøtter det Digitale Danmark. Læs hvordan du kan anmelde sikkerhedsbrister.
Du kan rapportere via KMDs Whistleblower-ordning. Du kan vælge at være anonym hvis du ønsker det.
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål?
